کد خبر: 236582
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
پلاک خودرو

دفترخانه‌ها برگه سبز خودرو را قبول ندارند و به همین دلیل، وکالت‌نامه صادر نمی‌کنند درصورتی که این کار، تخلف است و مردم را گرفتار کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایسنا،رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز گفت: دفترخانه‌های اسناد رسمی برگه سبز خودرو را قبول ندارند و به همین دلیل، وکالتنامه تعویض پلاک صادر نمی‌کنند در صورتی که این کار، تخلف است و مردم را گرفتار کرده‌اند.

عبدالرضا عساکره در خصوص مشکلات ایجاد شده برای تعویض پلاک خودروها اظهار کرد: علی رغم اینکه دادستان کل کشور و دادستان اهواز، برگه سبز صادر شده از سوی نیروی انتظامی را به رسمیت می‌شناسند اما دفترخانه‌ها برای صدور وکالت‌نامه تعویض پلاک، گوش شنوایی ندارند و از این کار سرپیچی می‌کنند.

وی افزود: دفترخانه‌ها برگه سبز خودرو را قبول ندارند و به همین دلیل، وکالت‌نامه صادر نمی‌کنند درصورتی که این کار، تخلف است و مردم را گرفتار کرده‌اند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز گفت: خودرویی که معامله می‌شود، خریدار پس از خرید خود به دنبال دریافت وکالتنامه تعویض پلاک می رود اما دفترخانه ها به دلیل آن که از عدم ثبت سند دفترخانه ای متضرر می شوند با خریدار همکاری نمی کنند.

عساکره گفت: از نظر قانونی، برگه سبز خودرو، سند مالکیت است و دیگر به تنظیم سند در دفترخانه ها نیازی نیست؛ بنا بر استعلاماتی که از سایر نمایشگاه داران در اهواز صورت گرفته است، هیچ کدام از آن ها موفق به اخذ وکالتنامه تعویض پلاک از طریق دفترخانه ها نشده اند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی از کرمانشاه IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    واقعا عالی است اگه سند فقط برگ سبز بشه بخدا تمام مردم دعا گوشماهستن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =