دوربین

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از ارسال پیامک و احضار تلفنی رانندگان پرسرعت خبر داد گفت: در صورت تکرار تخلف، ثبت شکایت پلاک خودرو صورت می‌گیرد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از رصد 24 ساعته سرعت های غیر مجاز از طریق دوربین ها خبر داد و گفت: با رصد سرعت های غیر مجاز از طریق دوربین ها برای رانندگان دارای سرعت‌های بالا پیامک ارسال شده و در صورت تکرار تخلف، ثبت شکایت پلاک خودرو صورت می‌گیرد.

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: برابر ماده 618 قانون مجازات اسلامی و تعزیرات 1375 همکاران بنده از طریق دوربین های نظارتی بصورت 24 ساعته معابر خلوت را که احتمال افزایش سرعت های غیر مجاز و حتی سرعت هایی با 50 کیلومتر بیش از حد مجاز را داریم تک تک رصد کرده و رانندگان پر خطر و پر سرعت شناسایی می‌شوند.

سرهنگ رنجبر با بیان اینکه این دسته از رانندگان از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی به این مرکز احضار می شوند، افزود: بنابر دستور مقام قضایی در مرحله اول از این رانندگان تعهدی مبنی بر اخلال در آرامش و نظم عمومی و عدم تکرار گرفته می شود.

وی ادامه داد: اگر این تخلف از سوی راننده دوباره و مجدد تکرار شود برابر کسب تکلیفی که از مقام محترم قضایی داریم بصورت قانونی ثبت شکایت پلاک برای آنها صورت می گیرد، بدین صورت که خودروی ثبت شکایت شده در هر نقطه ای از سطح کشور مشاهده شود توقیف خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =