کد خبر: 236695
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
نیسان GT-R

14 سال است که نیسان GT-R به‌عنوان یک خودرو اسپرت قدرتمند و مشهور در بازار حضور دارد و همچنان توسط این خودروساز تولید می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،14 سال است که نیسان GT-R به‌عنوان یک خودرو اسپرت قدرتمند و مشهور در بازار حضور دارد و همچنان توسط این خودروساز تولید می‌شود. نیسان برای سال 2021 نسخه‌ای خاص از این خودرو را به‌نام T-Spec معرفی کرده است که با ترکیب رنگ منحصربه‌فردش متمایز می‌شود.

معرفی نیسان GT-R مدل 2021 به نام T-Spec

این نسخه هنوز در آمریکای شمالی عرضه نشده است؛ اما طبق اطلاعات به‌دست‌آمده به‌زودی مشتریان آمریکایی قادر به‌خرید آن خواهد بود. نیسان GT-R مدل T-Spec در دو رنگ بنفش نیمه‌شب و سبز یشمی هزاره قابل سفارش خواهد بود که هر دو رنگ تنها منحصر به‌این نسخه هستند. پیشرانه شش‌سیلندر نیسان GT-R در این نسخه دست نخورده است و همچنان 565 اسب‌بخار قدرت را از طریق گیربکس شش‌سرعته دوکلاچه به‌چرخ‌ها منتقل می‌کند.

معرفی نیسان GT-R مدل 2021 به نام T-Spec

نیسان GT-R T-spec در سبد محصولات نیسان بالاتر از GT-R Premium قرار می‌گیرد؛ اما هنوز درمورد تعداد تولیدی آن خبری اعلام نشده است. گمان می‌رود که تولید نیسان GT-R T-spec بسیار محدود باشد و با قیمت اولیه 138 هزار و 490 دلار وارد بازار آمریکای شمالی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =