کد خبر: 236723
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
مزدا CX-5

پنج روز پیش وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تصاویری از مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ منتشر کرد و حالا CX-5 مخصوص بازار آمریکای شمالی با همان طراحی خاص رونمایی شده است که این تغییرات در نگاه اول به‌راحتی قابل ‌تشخیص نیستند.

به گزارش «اخبار خودرو»،پنج روز پیش وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تصاویری از مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ منتشر کرد و حالا CX-5 مخصوص بازار آمریکای شمالی با همان طراحی خاص رونمایی شده است که این تغییرات در نگاه اول به‌راحتی قابل ‌تشخیص نیستند. چراغ‌های جلو و عقب به‌لامپ‌های LED مستطیل‌شکلی مجهز شده‌اند که به‌پرفروش‌ترین مدل مزدا در آمریکای شمالی ظاهر جذاب‌تری می‌دهند.

معرفی مزدا CX-5 جدید مدل ۲۰۲۲

طراحان همچنین به‌جای طراحی شبکه‌ای جلوپنجره CX-5 مدل ۲۰۲۱ درطراحی جلوپنجره مدل ۲۰۲۲ از یک بافت سه‌بعدی استفاده کرده‌اند. مدل گرندتورینگ‌رزرو دیگر عرضه نمی‌شود و جای خود را به‌مدل ۲.۵ توربو داده است. مدل ۲.۵ توربو سیگنچر دارای طراحی زیباتری با قوس چرخ‌هایی به‌رنگ بدنه و چرخ‌های آلیاژی نقره‌ای روشن است و در کابین آن شاهد استفاده از مواد چوبی و چرم ناپا هستیم که CX-5 را لوکس‌تر می‌کنند. همچنین در کابین، یک انتخاب‌کننده حالت رانندگی به‌نام Mi-Drive همراه با صندلی‌های مجددا طراحی‌شده برای ارائه راحتی بیش‌تر تعبیه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =