کد خبر: 239158
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
تکنولوژی جدید بارز

18بهمن‌ماه، در پیامی سی‌وششمین سالروز تاسیس «گروه صنعتی بارز» را تبریک گفت

به گزارش «اخبار خودرو»، 18بهمن‌ماه، در پیامی سی‌وششمین سالروز تاسیس «گروه صنعتی بارز» را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز در متن این پیام آمده است: «18بهمن سال 1364 مجتمع صنایع لاستیک کرمان در زمینی به مساحت 100هکتار کلنگ‌زنی و در فروردین‌ماه 1372 افتتاح شد.
در سال 1373 نخستین فعالیت تجاری گروه صنعتی بارز با ظرفیت اولیه سالانه 25هزار تن انواع تایر و تیوب در «مجتمع صنایع لاستیک کرمان» رقم خورد و دیری نپایید بارز مورداستقبال مصرف‌کنندگان ایرانی به‌ویژه در بخش حمل‌ونقل سنگین قرار گرفت. گروه صنعتی بارز علاوه‌بر تولید 51درصدی انواع تایر در کشور درحال‌حاضر با 250هزار حلقه انواع تایرهای کشاورزی در سال (تراکتوری) 56 درصد بازار تایر کشاورزی ایران را نیز در اختیار دارد.
سال 1396 «بارز کردستان» دومین کارخانه تایرسازی زیرمجموعه گروه صنعتی بارز در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار و با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۲۷۳ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی دهگلان افتتاح شد و درحال‌حاضر روزانه 16 هزار حلقه تایر سواری و SUV تولید می‌کند و بزرگ‌ترین تولیدکننده رادیال سواری در کشور محسوب می‌شود. گروه صنعتی بارز همچنین با انعقاد قرارداد بلندمدت همکاری فنی با شرکت کانتیننتال آلمان چهارمین شرکت بزرگ تایرسازی جهان، برای اولین‌بار در ایران به تولید و عرضه تایرهای رادیال باری و اتوبوسی تمام‌سیمی اقدام کرد.
سال 1391 خط تولید تایرهای راهسازی در گروه صنعتی بارز راه‌اندازی شد و درحال‌حاضر یکی از بزرگ‌ترین تایرسازان ایرانی در این حوزه است. 18 بهمن؛ سالروز تولد بارز است، برندی 36ساله که 18سال متوالی رتبه نخست صنعت تایر را دراختیار دارد و در آخرین ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی جزو 100 شرکت برتر از مجموع 500 شرکت قرار گرفته است. اینجانب این روز ارزشمند را به فعالان حوزه صنعت تایر به‌ویژه به خانواده بزرگ بارز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش و زحمات مجموع کارکنان گروه صنعتی بارز در کرمان، کردستان، سیرجان و دفتر مرکزی گروه در تهران همچنان در راستای تحقق چشم‌انداز گروه یعنی «ایفای نقش اول در کشور و یکی از نقش آفرین ها در صنعت لاستیک منطقه» بر پایه مشتری‌محوری، ایجاد فضای مطلوب کاری برای کارکنان، یادگیری و بهبود مستمر و نتیجه‌گرایی حرکت کنیم چراکه در سایه تلاش مستمر و دست‌به‌دست هم دادن تمام همکاران است که بارز همچنان بارز می‌ماند و جایگاه خود را در صنعت تایر کشور حفظ خواهد کرد.»

نویسنده:جمال میرزایی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =