کد خبر: 240493
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
سان‌ری

آرین‌دیزل با محصولات تجاری خود اعم‌از ون جک سان‌ری (Sunray) و کامیونت‌های جک حضور پیدا کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت آرین‌دیزل در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های آرین‌پارس‌موتور که بازوی تجاری‌ساز این شرکت است در این رویداد خودرویی بزرگ و مهم حضور دارد. آرین‌دیزل با محصولات تجاری خود اعم‌از ون جک سان‌ری (Sunray) و کامیونت‌های جک حضور پیدا کرده است.
آرین‌پارس‌موتور که در گذشته به‌عنوان یک شرکت واردکننده خودرو فعالیت می‌کرد، در شرایط تحریم اقداماتی در راستای تولید خودرو اعم‌از تجاری و سواری در ایران کرد.
آرین‌دیزل اولین بهره‌برداری را از سایت تولیدی خمین اواخر سال 1399 انجام داد و موفق به داخلی‌سازی ون جک سان‌ری و کامیونت‌های جک در ظرفیت‌های باربری مختلف شد.
درحال‌حاضر سبد محصولات آرین‌دیزل متشکل از یک ون فول‌سایز به نام جک سان‌ری بوده که به لطف ابعاد بزرگ، فاصله بین دو محور زیاد و ارتفاع بلند سقف مناسب استفاده در کاربری‌های مختلف اعم‌از مسافری، آمبولانس و کمپر است. جک Sunray دارای یک موتور 2.7 لیتری توربودیزل چهارسیلندر بوده که قادر به تولید 147اسب‌بخار قدرت و 355نیوتون‌متر گشتاور بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV است.

ون آمبولانس «سان‌ری» آرین‌دیزل درنمایشگاه عرضه شد


دیگر محصول آرین‌دیزل درحال‌حاضر کامیونت‌های 6، 8.5 و 9 تن جک هستند. کامیونت جک 6 تن دارای یک موتور 3.7 لیتری توربودیزل با 154 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتون‌متر گشتاور است.
همین موتور با همین سطح قدرت روی کامیونت 8.5 تن جک و 9 تن جک نصب شده که هر ســـــه دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV هستند. این خودروسازی در نمایشگاه تهران نسخه آمبولانس ون سان‌ری را هم به نمایش گذاشته تا توانایی‌های و قابلیت‌های این ون بزرگ را نشان دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =