ام‌وی‌ام X۵۵پرو

نمایندگی ۳۷۷ (خیری) شرکت مدیران‌خودرو، طی مراسمی ازX۵۵ پرو در کرج رونمایی کرد.

این خودرو در نگاهی کلی دارای ظاهری به‌روز است و در نمای جلو شاهد بهره‌گیری از چراغ‌های بزرگ و جلوپنجره ماتریسی (طرح کهکشانی‌) هستیم. از دیگر تغییرات صورت‌گرفته نمای جلو در نسخه جدید X۵۵، می‌توان به تغییر طراحی قسمت پایینی سپر و اضافه‌شدن یک خط قرمزرنگ به لبه زیرین آن و همچنین تغییر چراغ‌های LED تعبیه‌شده در سپر اشاره کرد.

پیشرانه این محصول، ۱.۵ لیتری چهارسیلندر توربوشارژر است، اما قدرت موتور با افزایش ۱۰ اسب بخار نسبت به نسخه قبلی هم‌اکنون برابر با ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتون‌متر گشتاور است و به‌جای گیربکس شش‌سرعته دوکلاچه در نسل قبل، این نسخه به گیربکس ۹سرعته با ضریب متغیر مجهز شده است که در محصولات جدید مدیران‌خودرو به کار رفته است.

موتور این خودرو توسط کمپانی AVL اتریش مهندسی‌ شده و توربوشارژ هانیوال آمریکایی نیز برای آن نصب شده است.

ام‌وی‌ام X۵۵پرو؛ محصول جدید مدیران‌خودرو رونمایی شد

امکانات X۵۵پرو

قدم به داخل کابین که می‌گذاریم، با طراحی جدید نسبت به نسل قبلی روبه‌رو می شویم و شاهد شباهت بسیار زیاد طراحی داخل با تیگو۷ پرو هستیم. سیاست کمپانی سازنده این بوده که از طراحی موفق تیگو۷ پرو در ایکس۵۵ پرو هم استفاده کند. صفحه نمایش ۷.۲ اینچی و مانیتور لمسی ۱۰.۲۵ اینچی در میانه داشبورد همراه با سیستم مولتی‌مدیا، همگی با یک فرمان اسپرت و دسته‌دنده کوتاه و جذاب، حال خوبی به راننده و سرنشینان القا می کند.

ام‌وی‌ام X۵۵پرو؛ محصول جدید مدیران‌خودرو رونمایی شد

محل قرارگیری موبایل کنار دسته‌دنده تعبیه شده است. با این تفاوت نسبت به تیگو۷ پرو که این بخش دارای شارژر بی‌سیم نیست. وزن این خودرو ۱۴۴۰ کیلوگرم است که با توجه به فاصله محورها و ابعاد آن، جزو کراس‌اوورهای کامپکت یا جمع‌وجور دسته‌بندی می‌شود.

ام‌وی‌ام ایکس۵۵ پرو مجهز به سانروف دو حالته برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر ۷ اینچی، کروزکنترل، فرمان برقی، کنترل فشار باد تایرها، سیستم نمایش اطلاعات خودرو، آیینه‌های برقی با گرمکن، روشنایی اتوماتیک، صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، استارت استاپ دکمه‌ای و ورود بدون کلید، تهویه اتوماتیک و سیستم تعویض دنده برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد و سیستم کنترل پایداری است.

پشت فرمان X۵۵

ایکس۵۵ پرو از عملکردی قابل قبول برخوردار است؛ شتاب اولیه به‌طور محسوسی بیشتر از نسل قبل است و تعویض دنده‌ها در دورهای میانی به‌خوبی انجام می شود. عملکرد ایکس۵۵ پرو در پیچ‌ها با سرعت متوسط (۴۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت) خوب است و در سرعت‌های بالا نیز سریعا ESP (سیستم کنترل پایداری) به کمک راننده می‌آید تا از انحراف خودرو جلوگیری کند.

ارگونومی راننده و تسلط او بر اجزا و ادوات مختلف نیز بسیار خوب است و راننده تسلط کامل بر آن‌ها دارد. در مجموع ایکس۵۵ پرو یک کراس‌اوور خوب با قابلیت‌های رقابتی است که می‌تواند سهم خوبی از بازار این سگمنت بگیرد. به‌ویژه آن‌که با توجه به وزن کمتر، خودرو تند و تیزتر و چالاک‌تری نسبت به تیگو۷ محسوب می‌شود.

قیمت اعلام‌شده

این خودرو قرار است در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت‌اسپرت (با بدنه ۲ رنگ) به‌ترتیب با قیمت‌های ۹۰۵ و ۹۲۵ میلیون تومان و با گارانتی ۵ساله یا ۱۵۰هزار کیلومتر به فروش برسد. گفتنی است؛ نمایندگی ۳۷۷ خیری تنها نمایندگی ۳ ستاره فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران‌خودرو در کرج است و همچنین تنها نمایندگی برند فونیکس در استان البرز به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =