کد خبر: 241195
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کامیون کشنده فوتون

ایران‌ خودرو دیزل از ۲۶ تیرماه طرح‌ های فروش کامیون کشنده فوتون «با قیمت قطعی» را آغاز خواهد کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، براساس اعلام این شرکت، کشنده فوتون یورو۴ با قیمتی معادل ۲۸میلیارد و ۲۷۵میلیون و ۳۹۳هزار ریال به فروش خواهد رسید.

متقاضیان این کشنده می‌توانند یکی از سه طرح پیشنهادی ایران‌خودرودیزل برای خرید فوتون را انتخاب کرده و با پرداخت ۱۴میلیارد و ۱۳۸میلیون و ۳۹۳هزار ریال به‌عنوان پیش‌پرداخت اول برای خرید این کشنده اقدام کنند.

مبلغ پیش‌پرداخت دوم نیز در هر سه طرح ۷میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان خواهد بود.

طرح نخست فروش نقدی مرحله‌ای با پیش‌پرداخت سوم به مبلغ ۷میلیارد و ۳۷میلیون ریال در تاریخ ۲۶‌مهرماه سال جاری تکمیل خواهد شد و موعد تحویل خودروها در این طرح آبان سال جاری خواهد بود.

در طرح دوم فروش نقدی مرحله‌ای متقاضیان باید دو پیش‌پرداخت دیگر در تاریخ‌های ۲۶مهر و ۲۶ آبان انجام دهند که به ترتیب مبلغ ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال و ۳میلیارد و ۵۳۷میلیون ریال و زمان تحویل آن آذرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

در طرح سوم نیز متقاضیان باید سه پیش‌پرداخت دیگر به مبلغ ۲میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، ۲میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال و ۲میلیارد و ۲۳۷میلیارد ریال را طی سه ماه متوالی پرداخت کنند و خودرو خود را در دی‌ماه ۱۴۰۱ تحویل بگیرند.

براساس اعلام این شرکت قیمت کشنده فوتون در این طرح به‌صورت قطعی بوده و به مبالغ پرداخت هیچ‌گونه سود مشارکتی تعلق نمی‌گیرد. این در حالی است که جریمه سالانه تاخیر در تحویل این خودرو ۱۴ درصد خواهد بود.

جهت دانلود فایل PDF طرح فروش کشنده فوتون اینجا کلیک کنید 

آغاز فروش کامیون کشنده «فوتون» ایران‌ خودرو دیزل با قیمت قطعی

لازم به ذکر است که ثبت‌نام صرفا از طریق سایت ایران‌خودرودیزل به آدرس esale.ikd.ir امکان‌پذیر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =