کد خبر: 241238
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
پرچمدار 7 نفره جک

شرکت خودروسازی چینی JAC  در عکس‌های رسمی، نسخه به‌روزشده کراس‌اوور Sehol X8 2023  خود را نشان داد که پیشوند «Plus» را به‌نام خود اضافه کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت خودروسازی چینی JAC در عکس‌های رسمی، نسخه به‌روزشده کراس‌اوور Sehol X8 2023 خود را نشان داد که پیشوند «Plus» را به‌نام خود اضافه کرده است. برخلاف نسخه فعلی، این مدل بی‌رحمانه‌تر و شجاع‌تر به‌نظر می‌رسد و همچنین گفته شده است سه ردیف صندلی با چیدمان 6 و 7 نفره خواهد داشت. این خودرو در آینده نزدیک معرفی خواهد ‌شد.

پرچمدار 7 نفره جک، وارد می‌شود!

سِهول X8 پلاس در ابتدای سال جاری روی عکس‌های ثبت اختراع شرکت JAC حضور داشت؛ اما در تست‌ها دیده نشد. به‌طورکلی این مدل یک طرح مفهومی مدرن با جلوپنجره عظیم را به‌نمایش می‌گذارد که چراغ‌ها و دی‌لایت‌های LED در تمام عرض پانل جلویی در هم ادغام شده‌اند. فضای داخلی سِهول X8 پلاس دارای دو رنگ خواهد بود؛ اما نکته جالب این‌که این خودرو می‌تواند از 6 تا 7 نفر را به‌ترتیب در دو حالت 2+2+2 و 2+3+2 در خود جای دهد. اطلاعاتی در موتور این سِهول X8 پلاس وجود ندارد. اما تصور بر این است که یکی از گزینه‌های پیشرانه‌های سِهول X8 پلاس‌موتور 1.5 لیتری توربو با 183 اسب‌بخار و 300 نیوتون‌متر گشتاور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =