کد خبر: 241454
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
خودروسازان خصوصی

عضو کمیسیون صنایع و معادن می‌گوید خودروسازان با توقف خط تولید سمند و تیبا به جای ارتقای کیفیت به دنبال کاهش زیان خود با معرفی خودروهای جایگزین هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»،عضو کمیسیون صنایع و معادن می‌گوید خودروسازان با توقف خط تولید سمند و تیبا به جای ارتقای کیفیت به دنبال کاهش زیان خود با معرفی خودروهای جایگزین هستند.
سیدجواد حسینی‌کیا درباره توقف خط تولید خودروهایی مانند تیبا و سمند و جایگزین کردن خودروهای مذکور با شاهین، هایماs8 و... گفت: «از آنجاکه خودروهایی مانند تیبا، ساینا و... توسط اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه استفاده می‌شوند، قیمت خودروهای جایگزین آن‌ها نیز باید به‌گونه‌ای باشد که این قشر توانایی خرید داشته باشند.»
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: «تفاوت قیمت سمند و تیبا با خودروهای جایگزین آن‌ها در برخی موارد بیش‌از 150میلیون‌تومان است درحالی‌که بسیاری از خریداران برای خرید خودروهای معمولی نیز ناچار به دریافت وام یا قرض از دیگران هستند بنابراین خرید خودروهای درنظر گرفته‌شده به‌عنوان جایگزین تیبا و سمند برای آن‌ها ممکن
نخواهد بود.»
وی ضمن تاکید بر ضرورت تجدیدنظر در تعیین خودروهای جایگزین تیبا و سمند، اضافه کرد: «علاوه‌بر تامین نیاز این اقشار از تولیدات داخلی، بستر مناسب برای تهیه این خودروها از طریق واردات با تعرفه پایین نیز فراهم شود.»
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: «به‌نظر می‌رسد خودروسازان با توقف خط تولید سمند و تیبا به جای ارتقا کیفیت به دنبال کاهش زیان خود با معرفی خودروهای جایگزین هستند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =