کد خبر: 241514
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
لامبورگینی اوروس

لامبورگینی رکورد فروش خود در سال ۲۰۲۱ را شکست و یکی از دلایل آن اوروس بود. این سوپر شاسی‌بلند ایتالیایی طبق انتظارات عمل کرد و طرفداران زیادی یافت.

به گزارش «اخبار خودرو»،لامبورگینی رکورد فروش خود در سال ۲۰۲۱ را شکست و یکی از دلایل آن اوروس بود. این سوپر شاسی‌بلند ایتالیایی طبق انتظارات عمل کرد و طرفداران زیادی یافت. در آینده نزدیک شاهد به‌روزرسانی اوروس خواهیم بود تا این خودرو وضعیت رقابتی خود را حفظ کند. ویدئوی منتشرشده در شبکه‌های گوناگون پیش‌نمایشی از تغییرات این خودرو را ارائه می‌کنند.

لامبورگینی اوروس به‌روزشده!

براساس یک ویدئوی کوتاه که در اینستاگرام بارگذاری شده یک پروتوتایپ استتارشده از این خودرو را می‌بینیم که درمسیر مسابقات تپه‌نوردی کلرادو حضور دارد. تصاویر جاسوسی قبلی از اوروس اطلاعات بهتری را در اختیار ما قرار داده بودند. اتوبلاگ می‌گوید تصاویر جاسوسی مربوط به‌نسخه پیش‌تولیدی اوروس به‌روزشده در ژانویه ۲۰۲۲ منتشر شدند و با توجه به‌آن‌ها می‌توانستیم بگوییم تغییرات ظاهری این خودرو نسبتا ملایم خواهند بود. از جمله این تغییرات می‌توان به‌ورودی هوای یکپارچه روی سپرهای جلو و عقب بازنگری‌شده اشاره کرد. همچنین انتظار داریم در کابین هم از تکنولوژی‌های جدید استفاده شود و در بخش فنی نیز برخی بهبودها رخ دهد.

لامبورگینی اوروس به‌روزشده!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =