تولیدی کروز

نمایشگاه خودکفایی صنایع تولیدی کروز از 15 تا 19 شهریور به منظور بازدید قطعه‌سازان داخلی برگزار می شود. این نمایشگاه واقع‌در کیلومتر11 جاده‌مخصوص برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت  14 تا  18 در این نمایشگاه حضور یابند.

به گزارش «اخبار خودرو»،نمایشگاه خودکفایی صنایع تولیدی کروز از 15 تا 19 شهریور به منظور بازدید قطعه‌سازان داخلی برگزار می شود. این نمایشگاه واقع‌در کیلومتر11 جاده‌مخصوص برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت 14 تا 18 در این نمایشگاه حضور یابند. هدف از برگزاری این نمایشگاه بازدید قطعه‌سازان داخلی از دستاوردهای این شرکت است تا با قطعه‌سازانی که آماده همکاری دارند، قرارداد منعقد کنند. بر اساس این گزارش؛ شرکت کروز به‌عنوان بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کارخانه تولید قطعات خودرو در کشور در 260هزارمتر سالن تولید و 13هزارنفر پرسنل برای توسعه هرچه بیشتر با شرکت‌های تولیدکننده قطعات و مواد زیر مجموعه همکاری می‌کند. این گروه تولیدی برای اینکه چرخه تولید داخلی در بالاترین سطح انجام گیرد، از توان دیگر شرکت‌ها با استانداردهای خاص خود بهره می‌گیرد تا سرعت داخلی‌سازی و تولید در مجموعه افزایش یابد.
همچنین تعداد قطعاتی که شرکت صنایع تولیدی کروز تاکنون داخلی‌سازی کرده، بیش‌از 3900 قطعه در 18 گروه محصول و تعداد تامین‌کنندگان داخلی طرف قرارداد با این شرکت، 300 شرکت و کارگاه تولیدی است. بیش از 500 میلیون عدد قطعه طی یک سال اخیر خریداری شده که باعث شده است از خروج 6 میلیون یورو جلوگیری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =