مدیران خودرو

طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، «مدیران‌خودرو» در حوزه خدمات پس از فروش صنعت‌خودرو کشور در سال 1400 در بالاترین رده‌ها بین 16 شرکت خودرویی کشور قرار گرفته است.

به گزارش «اخبار خودرو»،طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، «مدیران‌خودرو» در حوزه خدمات پس از فروش صنعت‌خودرو کشور در سال 1400 در بالاترین رده‌ها بین 16 شرکت خودرویی کشور قرار گرفته است.
سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به‌عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت بخش عمده مسئولیت ارزیابی کیفی خودروسازان در کشور را از وجوه مختلف برعهده دارد و یکی از بخش‌های مورد بررسی این نهاد، مربوط به‌ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش و بررسی میزان انطباق آن‌ها با آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو و دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت‌خودرو است. در فرآیند ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، شاخص‌های مختلفی از جمله وضعیت سیستم خدمات پس از فروش، وضعیت نمایندگی‌های مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی‌ها (تعمیر خودرو در زمان متعارف) و رضایت نمایندگی‌های مجاز از خدمات شرکت عرضه‌کننده خودرو بررسی می‌شود. شرکت مدیران‌خودرو به‌عنوان بزرگ‌ترین و فعال‌ترین خودروساز بخش‌خصوصی کشور به‌تازگی با رونمایی از برند لوکس خود یعنی فونیکس، توانسته بیش از گذشته توجه بازار را به‌محصولات خود جلب کند. شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران‌خودرو موسوم به MVS نیز به‌دنبال سال‌ها تلاش عوامل این مجموعه، به‌لحاظ کیفیت ارائه خدمات در یک روند صعودی توانست جایگاه سوم را در نتایج ارزیابی از آنِ خود کند. بنابر گزارش ISQI خدمات پس از فروش مدیران‌خودرو (MVS) که در سال‌های اخیر توانسته در زمینه ارائه خدمات بهتر اقدامات گسترده‌ای داشته باشد، در سال گذشته با پیروی از آیین‌نامه‌ها و استانداردهای مربوطه توانست به‌این جایگاه دست یابد.
با توجه به‌امتیازات اخذشده در شاخص‌های مختلف، شرکت مدیران‌خودرو در بخش ارزیابی «سیستم خدمات پس از فروش» با کسب امتیاز 85 در جایگاه دوم در بین سایر شرکت‌ها ایستاد. همچنین در شاخص وضعیت نمایندگی‌های مجاز موفق به‌کسب امتیاز 87 و در رضایتمندی مشتریان امتیاز 76 را از آنِ خود کرده است. البته موفقیت مدیران‌خودرو در زمینه کیفیت و استاندارد، محدود به‌شبکه خدمات نیست و موارد دیگری را نیز در بررسی‌های انجام‌شده در سال 1400 در بر می‌گیرد. کسب مقام اول در ارزیابی سیستم فروش شرکت‌های خودرویی برای دومین سال پیاپی و چهارمین بار طی 5 سال اخیر، عنوان دیگری است که مدیران‌خودرو به‌آن نائل آمد. همچنین طی نتایج اعلام‌شده توسط ISQI از منظر رضایت مشتریان واحد فروش این شرکت نیز در رتبه نخست قرار گرفت. شایان ذکر است در ارزیابی مذکور شبکه نمایندگان مدیران‌خودرو مقام برترین شبکه عرضه‌کننده خودرو را نیز کسب کرده است. عنوان باکیفیت‌ترین خودرو تولیدشده توسط شرکت‌های ایرانی هم به‌تیگو 7 IE محصول برند ام‌وی‌ام مدیران‌خودرو اختصاص یافت.

مدیران خودرو  در مسیر قله کیفیت و استاندارد


موفقیت‌های مستمر مدیران‌خودرو در سال‌های اخیر، نشان از عزم این شرکت برای ارتقای هرچه‌بیشتر جایگاه خود در بازار خودرو کشور و پیشتازی در این صنعت دارد. مسلما این امر جز با کسب رضایت حداکثری مشتریان در بلندمدت محقق نخواهد شد. درهمین راستا، MVS با تکیه بر عملکرد شرکت و نرخ رضایت بیش از 70 درصدی مشتریان از خدمات، هدف خود را برای ارزیابی آتی ISQI ارتقای جایگاه اخیر قرار داده است و امید می‌رود این امر با تلاش همه‌جانبه عوامل شرکت محقق شود.

مدیران خودرو  در مسیر قله کیفیت و استاندارد

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خ IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    دروغ است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =