کد خبر: 242558
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

برای اجاره ماشین عروس چه مدارکی لازم است؟

انتخاب ماشین عروس، یکی از مهم‌ترین تصمیم‌هایی است که می‌تواند تاثیر شگرفی در زیبایی فیلم‌های عروسی و یا عکس‌ها، داشته باشد.

اغلب زوجین، دوست دارند که مراسم عروسی با شکوه و چشم‌نواز باشد و به همین خاطر، سراغ تشریفات خاص و درجه یک می‌روند. ماشین عروس نیز، یکی از همان تشریفات خاص عروسی است که می‌تواند رنگ و لعاب مراسم را جلا ببخشد.

چه مواردی را باید برای اجاره ماشین عروس در نظر داشته باشیم؟

اغلب زوجین، برای اجاره ماشین عروس، سراغ شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع خودروهای لوکس مدرن و یا کلاسیک می‌روند. موردی که بسیار حائز اهمیت است این است که از چه شرکتی باید خودرو اجاره کنیم؟ چه خودرویی را به عنوان ماشین عروس انتخاب کنیم بهتر است؟ خودروی کلاسیک مناسب مراسم عروسی است یا مدرن؟ و هزاران سوال دیگر که ممکن است شما را نیز برای انتخاب خودروی مناسب مراسمتان، سردرگم کند. در ادامه، برخی از مواردی که باید برای اجاره ماشین عروس به آن، دقت کنید را توضیح خواهیم داد.

اجاره ماشین عروس بدون راننده

شب عروسی، یکی از رویایی‌ترین شب‌ها برای زوجین است؛ پس چه بهتر که تجربه یک خودروی رویایی و زیبا را نیز در آن، کسب نمایند.

با اجاره ماشین عروس بدون راننده، می‌توانید رانندگی با خودروهای گران قیمت و فوق لوکس شرکت‌های اجاره خودرو را تجربه کنید و لذت ببرید.

البته، هر کمپانی، برای اجاره خودور بدون راننده، شرایط ویژه‌ای دارد و ممکن است برخی از خودورهای فوق لاکچری را بدون راننده، اجاره ندهد. حین عقد قرارداد، باید به این نکات مهم، توجه نمایید.

اجاره ماشین عروس با راننده

اجاره ماشین عروس با راننده، یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شماست. اجاره خودرو با راننده یک حسن دارد و آن، این است که اگر حین رانندگی، حادثه‌ای رخ دهد، شما در قبال آن، مسئولیتی نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که هزینه اجاره ماشین عروس با راننده، کمی بیشتر از هزینه اجاره خودرو بدون راننده خواهد بود. حین عقد قرارداد و انتخاب خودرو، توجه داشته باشید که ماشین عروس انتخابی شما، این ویژگی را داشته باشد که بتوانید با راننده اجاره کنید.

برخی از شرکت‌ها، قوانین خاصی را برای اجاره خودرو با راننده دارند و فقط تعداد معدودی از خودورهای فهرست خود را با این قابلیت، اجاره می‌دهند.

نوع ماشین عروس انتخابی

بحث شیرین انتخاب ماشین عروس، مدرن یا کلاسیک. یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی که می‌‎توانید داشته باشید این است که با توجه به تم مراسم و یا دیگر مشخصات، خودروی کلاسیک برای شما بهتر است یا مدرن.

هر کدام از این نوع خودورها، زیبایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و انتخاب آن‌ها، یک بحث کاملا سلیقه‌ای است.

برای اجاره ماشین عروس چه مدارکی لازم است؟

اگر قصد خروج از شهر و پیمودن مسافت‌های زیاد و یا کوهستانی و پرپیچ و خم تا رسیدن به مراسم را دارید، انتخاب خودورهای کلاسیک، گزینه ‌مناسبی نخواهد بود. این خودروها، نسبت به خودورهای مدرن، از محدودیت بیشتری برخوردار هستند و همیشه و در هر بازه زمانی، در دسترس نیستند؛ بنابراین، برای اجاره آن‌ها، باید زودتر اقدام نمایید.
خودورهای لوکس و مدرن، مانند پورشه، مازراتی و بنز، از جمله خودروهایی هستند که با تنوع مدل و رنگ در کافه رنت، موجود هستند. این خودروها، از جمله گزینه‌های عام پسند هستند و به همین دلیل، از تعدد نسبتا بالایی، برخورداراند.

برای اجاره ماشین عروس چه مدارکی لازم است؟


رنگ ماشین عروس

رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و از این قبیل رنگ‌های روتین همیشگی، از جمله مواردی هستند که اغلب زوجین، انتخاب می‌کنند. اجاره ماشین عروس با رنگ‌های روشن، معمولا از هزینه‌ی بالاتری برخوردار است.

بنابراین، اگر به دنبال رنگ‌های خاصی از خودرو هستید، بهتر است، مبلغ بیشتری را برای صرف هزینه‌های مربوط به رنت خودرو، کنار بگذارید. برعکس، رنگ‌های تیره‌تر مانند مشکی و از این قبیل رنگ‌ها، معمولا از محبوبیت کمتری برای انتخاب ماشین عروس، برخوردار هستند و طبیعتا برای اجاره، مقرون به صرفه‌تر هستند.

مدت زمان اجاره ماشین عروس

مدت زمان اجاره ماشین عروس، معمولا 15ساعت، یعنی از ساعت 9 صبح الی 12 شب است. این زمانی که برحسب آن مبلغ اجاره خودرو را چه با راننده و چه بدون راننده، پرداخت می‌کنید.

اگر قصد دارید که مدت زمان بیشتری، خودرو را در اختیار داشته باشید، برحسب نوع ماشین عروس اجاره شده‌، قیمتی مازاد بر اجاره، به صورت ساعتی، محاسبه می‌شود.

توجه داشته باشید که اغلب شرکت‌ها برای این مدت زمان، محدودیت مکانی نیز تعریف می‌کنند. به عنوان مثال اگر شما خودرو را در شهر تهران، تحویل گرفته باشید و قصد خروج از شهر را دارید، باید با هماهنگی با شرکت، مبلغی را به عنوان خروج از محدوده، پرداخت نمایید.

شرکت ارائه‌کننده ماشین عروس

انتخاب یک شرکت معتبر که از خدمات و پشتیبانی خوبی برخوردار باشد، می‌تواند نقش مهمی در روز مراسم شما، ایفا کند.

اگر بنا به هر دلیلی، خودرو خراب شد یا مشکلی پیش آمد و از طرفی هم، شرکت، پشتیبانی خوبی نداشته باشد، می‌تواند تمام برنامه‌ریزی‌های مراسم عروسی را برهم بزند.

بنابراین حین عقد قرارداد، به اعتبار و لیست خدمات شرکتی که از آن، ماشین عروس اجاره می‌کنید، توجه کامل داشته باشید.

خدمات تشریفاتی و اسکورت ماشین عروس

برای اجاره ماشین عروس چه مدارکی لازم است؟

اسکورت و خدمات تشریفاتی ماشین عروس، یکی از آپشن‌های جذابی است که اخیرا در مراسم‌های عروسی مجلل، دیده می‌شود.

اسکورت ماشین عروس می‌تواند با موتورهای سنگین، خودورهای لوکس و یا خودروهای مشابه ماشین عروس؛ اما، با رنگ متفاوت باشد. هر شرکتی مطابق قوانین و خدمات خود، لیست متفاوتی از تشریفات و اسکورت ماشین عروس دارد که مطابق سلیقه خود، می‌توانید آن را انتخاب کنید.

هزینه‌ی تشریفات و اسکورت ماشین عروس، کمی بالا و سنگین است و اگر به دنبال کاهش هزینه‌های مراسم عروسی هستید، بهتر است به دنبال این گزینه، نروید. از طرفی اگر دنبال تجملات و تشریفات خاص برای مراسم خود هستید این مورد می‌تواند گزینه جذابی برای شما محسوب شود.

گل آرایی خودرو و دسته گل عروس

گل آرایی خودرو، یکی دیگر از آپشن‌هایی است که اخیرا شرکت‌های اجاره خودرو ارائه می‌دهند و کارشناسان مربوط به این زمینه را استخدام کرده‌اند.

با دریافت خدمات گل آرایی خودرو از شرکت اجاره ماشین، می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و راس ساعت مقرر، خودرو را آماده دریافت کنید.

برای اینکه انتخاب برای زوجین و راهنمایی برای کارشناسان راحت‌ترباشد، شرکت‌ها، معمولا کاتالوگ‌هایی را برای این کار، تهیه می‌کنند که بر حسب تنوع مدل و هزینه می‌توانید انتخاب نمایید.

مدارک لازم برای اجاره ماشین عروس

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده و با راننده، کمی متفاوت است. اگر خودرو را بدون راننده اجاره کنید، باید یک فقره چک به عنوان ضمانت و به مبلغ خودرو به شرکت تحویل دهید.

این چک، صرفا جنبه ضمانت دارد و هنگام عودت خودو به شرکت، به شما تحویل داده می‌شود. همچین یکی از نمایندگان شرکت، خودروی اجاره داده‌شده بدون راننده را تا پایان شب همراهی می‌کند تا در ساعت مقرر، خودرو را پس بگیرد.

اگر خودروی عروس با راننده اجاره کرده باشید، نیاز به تحویل چک ضمانت نیست و قرارداد به صورت رسمی بین طرفین، عقد می‌شود.

کلام پایانی

مراسم عروسی، یکی از به یادماندنی‌ترین شب‌ها در آغاز زندگی، خواهد بود. انتخاب تشریفات مناسب کمک کند تا این شب زیبا، باشکوه‌تر و مجلل‌ برگزار شود.

انتخاب خودروی مناسب یکی از همان گزینه‌های تشریفاتی است که می‌تواند به جلوه خاصی به مراسم عروسی شما ببخشد. انتخاب ماشین عروس زیبا و در عین حال با شرایط مقرون به صرفه، یکی از مواردی است که مجموعه"کافه رنت"، می‌تواند برای شما رقم بزند. با مراجعه به سایت کافه رنت می‌توانید در کنار اطلاع از تمام طرح‌ها و موارد لازم، با کارشناسان مجموعه نیز، برای اطلاعات بیشتر، در تماس باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =