کد خبر: 243299
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
کامارو کوپو مسابقه‌ای

شورولت برای کامارو کوپو مسابقه‌ای مدل ۲۰۲۳ پیشرانه عظیم ۱۰.۳ لیتری V8 را ارائه می‌کند که بیش از ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شورولت برای کامارو کوپو مسابقه‌ای مدل ۲۰۲۳ پیشرانه عظیم ۱۰.۳ لیتری V8 را ارائه می‌کند که بیش از ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد. شورولت کامارو کوپو (COPO) برای نخستین‌بار در سال ۱۹۶۹ متولد شد و سپس در سال ۲۰۱۲ شورولت دوباره آن را احیا کرد. این نسخه‌ای ارتقایافته از کامارو برای مسابقات است که به‌صورت تولید انبوه و جاده‌ای ارائه نمی‌شود.

وعده هزار اسب برای کامارو در نسخه کوپو ۱۰ لیتر!

این کامارو مخصوص پیست برای مدل ۲۰۲۳ در بخش پیشرانه‌ها تغییر بزرگی را تجربه خواهد کرد. کوپو مدل ۲۰۲۳ با سه پیشرانه مختلف قابل خرید خواهد بود و موتور ۹.۴ لیتری که نخستین‌بار برای مدل ۲۰۲۲ ارائه شد از فهرست انتخاب‌ها حذف خواهد شد. اما جای نگرانی نیست؛ زیرا بزرگ‌ترین و قوی‌ترین موتور جعبه‌ای تاریخ شورولت برای نخستین‌بار در سینه کامارو کوپو مدل ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد (موتور جعبه‌ای به‌پیشرانه کاملا مونتاژشده‌ای اطلاق می‌شود که به‌طور کامل و آماده استفاده توسط سازنده به‌فروش می‌رسد). این یک نیروگاه عظیم ۱۰.۳ لیتری V8 بلوک بزرگ است که ZZ632 نام دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =