کالیپرهای سوپرلیت شرکت ویلوود ( Wilwood Engineering) که در ورزش‌های موتوری عملکرد آن‌ها به‌اثبات رسیده، قرار است به‌عنوان کیت‌های ترمز جلو جدید برای پورشه 911 سال‌های 1969-1989 با استفاده از هاب‌های تجهیزات اصلی (OE) پورشه به‌حساب بیایند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کالیپرهای سوپرلیت شرکت ویلوود ( Wilwood Engineering) که در ورزش‌های موتوری عملکرد آن‌ها به‌اثبات رسیده، قرار است به‌عنوان کیت‌های ترمز جلو جدید برای پورشه 911 سال‌های 1969-1989 با استفاده از هاب‌های تجهیزات اصلی (OE) پورشه به‌حساب بیایند. برای ارتقای کالیپرهای پیستون دوقلوی اصلی به‌کیت‌های ترمز جدید ویلوود نیازی به‌تغییرات نیست. کالیپرهای چهار پیستونی فورج آلومینیومی سوپرلیت دارای پیستون‌های فولادی ضدزنگ و مهر و موم‌هایی با امکان تحمل دمای بالا هستند و شامل براکت‌های شعاعی می‌شوند که روی زبانه‌های نصب اصلی پایههای پورشه با فاصله 3.5 اینچی (88.9 میلی‌متر) پیچ می‌شوند. آن‌ها برای کار با سیلندر اصلی کارخانه پورشه و ترمزهای عقب یا مطابق با کیت‌های ترمز عقب ویلوود برای حفظ سوگیری ترمز مناسب طراحی شده‌اند. کیت‌های ترمز کامل شامل انتخابی از روتور ساده یا SRP حفرشده و شکافدار با روکش E-coat مشکی در دو عرض ۲۸۲ در ۲۰ میلی‌متر یا ۲۸۲ در ۲۴ میلی‌متر هستند. برای این کیت‌ها تنها کالیپری با همان دو اندازه روتور پورشه موجود است. کولیس‌ها نیز در رنگ پودری زرد، قرمز براق یا مشکی و یا 22 گزینه رنگ اضافی (ممکن است برای آن‌ها هزینه‌های اضافی اعمال شود) کار شده است. سری فلکلین (Flexlines) از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و پدهای خیابانی مدل BP-10 در آن گنجانده شده است.
سایر ترکیبات لنت برای کاربری‌های دیگری نیز در دسترس هستند. شرکت مهندسی ویلوود (Wilwood Engineering) که توسط بیل وود (Bill Wood) در سال 1977 تاسیس شد، از مورد اعتمادترین برندها در پیست به‌حساب می‌آید. این شرکت کیت‌های ترمز و قطعات دیسکی با کارایی بالای خود را در مقر اصلی‌اش در کاماریلو از ایالت کالیفرنیا طراحی و تولید می‌کند. محصولات مهندسی‌شده آن‌ها برای هر کاربردی به‌شدت آزمایش می‌شوند و کیفیت ترمز و عملکرد بی‌نظیری را با طراحی‌های شیک و مدرن ارائه می‌کنند. از ماشین‌های مسابقه‌ای گرفته تا ماشین‌های کلاسیک، ویلوود ترمزهایی برای متوقف کردن برترین خودروها دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =