گودرزی

یکشنبه هفته جاری (بیستم خرداد) پانزدهمین نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا در سطح کشور، با حضور مدیران عامل این شرکت و شهرک اتومبیل گودرزی در شهر کرج افتتاح شد.

نمایندگی کد ۱۰۶ صنایع خودروسازی ایلیا با مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی در استان البرز در حالی آغاز به‌کار کرد که به‌گفته مدیران شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، این شرکت در سال ١٤٠٣ برنامه‌های گسترده ای در راستای توسعه شبکه نمایندگان و خدمات پس از فروش خود دارد.

در این نمایندگی محصولاتی همچون شاسی‌بلند دایون Y۷ و کراس‌اوور جدید VGV U۷۵ Plus (محصول جدید خودروسازی ایلیا) به‌نمایش درآمدند.

مدیران ارشد ایلیا در این مراسم به این مورد اشاره کردند که محصول جدید VGV U۷۵ Plus به‌زودی با نام جدید و برند ایلیا روی خط تولید این خودروسازی خواهد رفت و در حال گذراندن مراحل نهایی تست است.

نمایندگی ۱۰۶ گودرزی خودروسازی ایلیا به‌مناسبت افتتاح این مجموعه به‌مدت ١٠ روز شرایط فروش و تحویل فوری برای تعداد محدودی از شاسی‌بلندهای دایون Y۷ در نظر گرفته است.

مشتریان برای اطلاع از قیمت این محصول می‌توانند به‌صورت حضوری به این نمایندگی واقع در استان البرز، کرج، گوهردشت، بلوار داریوش پلاک ١٤٢ مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۲۱۳۷۸۶۱ و ۰۲۶۳۴۴۵۵۲۶۶ و ۰۲۶۳۴۰۳۸۵۳۰ و تلفن‌همراه ۰۹۱۲۳۶۶۵۱۰۰ تماس بگیرند. لازم به‌ذکر است دایون Y۷ صنایع خودروسازی ایلیا به‌پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ ۴K۲۲ میتسوبیشی مجهز است.

این پیشرانه ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتون‌متر تولید می‌کند.

همچنین جعبه‌دنده این شاسی‌بلند چینی از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به‌چرخ‌های جلو و عقب می‌رساند. VGV U۷۵ Plus نیز به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است که ۲۲۴ تا ۲۲۵ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۳۸۵ نیوتون‌متری تولید می‌کند. جعبه‌دنده این خودرو از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =