کد خبر: 221701
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

 در روزهایی که خودروسازان برای ساماندهی قیمت‌ها و پاسخ به نیاز مصرف‌کنندگان اقدام به پیش‌فروش محصولات خود کرده‌اند، گروه بهمن در اقدامی جالب، پیش‌فروش محصولات ایران‌دوچرخ را به‌عنوان اولین پیش‌فروش موتورسیکلت در ایران آغاز کرد.

  به گزارش «اخبار خودرو»،اگرچه تا امروز بهترین روش برای خرید موتورسیکلت مراجعه به نمایندگی‌های رسمی هر شرکت بود، اما توزیع نامتوازن موتورسیکلت در نمایشگاه‌های مختلف سراسر کشور، مشتری را با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌کرد. تا‌جایی‌که یک خریدار موتورسیکلت مجبور بود برای خرید موتورسیکلت موردنیاز خود مغازه‌های شهر را زیر پا بگذارد. شرکت  ایران‌دوچرخ، به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بهمن با بهره‌گیری از زیرساخت‌های فروش اینترنتی این گروه خودروساز، پیش‌فروش محصولاتش را آغاز کرده و نام خود را به‌عنوان اولین شرکت موتوری در زمینه پیش‌فروش ثبت کرده است.
ایران‌دوچرخ که پیش‌فروش خود را از دیروز و به‌صورت پیش‌نمایش شروع کرده است، از امروز با رفع عیوب احتمالی توسط کارشناسان اقدام به پیش‌فروش رسمی محصولات خود می‌کند.
گفتنی است این طرح فروش از 9‌صبح امروز (17مهرماه) به‌صورت محدود در شهر تهران آغاز خواهد شد و برای ثبت‌نام در این طرح فروش، نیازی به داشتن گواهینامه نیز وجود ندارد. روند ثبت‌نام به این شکل است که متقاضیان پس از تکمیل فرم‌های مربوطه به درگاه پرداخت متصل می‌شوند و سپس رسید ثبت‌نام خود را دریافت می‌کنند. پس‌ازاین مرحله طی ۱۰‌روز موتورسیکلتی به خریدار تخصیص داده خواهد شد و در مرحله بعد امکان دریافت کپی سند اصلی موتورسیکلت جهت اخذ بیمه شخص ثالث وجود خواهد داشت. پس از دریافت بیمه‌نامه با تحویل آن به گروه بهمن مراحل شماره‌گذاری موتورسیکلت انجام‌شده و درنهایت موتور تحویل مشتری می‌شود. لازم به‌ذکر است که هنگام تحویل موتورسیکلت تست‌های پیش از تحویل یا PDI انجام شده و درصورت وجود مشکل، پیش از تحویل به مشتری این عیب‌ها رفع می‌شود. شرکت ایران‌دوچرخ در این طرح فروش امکان خرید 6مدل موتورسیکلت انژکتوری با آپشن‌های مناسب به‌همراه یک مدل سه‌چرخه برقی را فراهم کرده است. با شروع این طرح فروش در وب‌سایت فروش اینترنتی گروه بهمن، انتظار داریم استقبال خوبی از این طرح به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =