کد خبر: 227192
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
هونگچی H9

هونگچی یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان چینی در زمینه تولید محصولات لوکس به‌شمار می‌رود. این شرکت که یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی فاو است، به تازگی محصول جدید خود را به نام H9 را معرفی کرده با هدف رویارویی با محصولات لوکس اروپایی پا به میدان خواهد گذاشت.

به گزارش «اخبار خودرو»،هونگچی یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان چینی در زمینه تولید محصولات لوکس به‌شمار می‌رود. این شرکت که یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی فاو است، به تازگی محصول جدید خود را به نام H9 را معرفی کرده با هدف رویارویی با محصولات لوکس اروپایی پا به میدان خواهد گذاشت.

هونگچی H9 با الهام  از مرسدس‌بنز S کلاس و رولزرویس فانتوم  توانسته است ظاهری متمایز و جذاب را رقم بزند. همچنین در تصاویر منتشر‌شده از این خودرو بدنه دو رنگی مشاهده می‌شود که به تبعیت از برندهای لوکس نظیر می‌باخ ایجاد شده است. از نظر فنی هونگچی H9 نزدیک به سدان هایی با طول 5.2 متر و فاصله بین‌محوری بیش از 3 متر است که همین موضوع باعث ایجاد فضای پای وسیع در بخش عقب کابین می‌شود. گیلز تیلور که زمانی مدیر تیم طراحی رولزرویس بود، امروز ریاست دپارتمان طراحی فاو (شرکت مالک هونگچی) را برعهده دارد. 
البته بنابر اظهارات مسئولان شرکت سازنده، طراحی H9 قبل از پیوستن تیلور به این مجموعه انجام شده است. اما هونگچی H9 برخلاف بسیاری از خودروهای لوکس اروپایی، از پیشرانه‌های حجیم بهره نگرفته و از یک پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌گیرد. 
این پیشرانه قادر است نیرویی معادل 252 اسب‌بخار و 400 نیوتون‌متر گشتاور را تولید کند. جعبه‌دنده اتوماتیک وظیفه انتقال نیروی موتور به چرخ‌های عقب را برعهده دارد. همچنین محصول جدید این خودروساز چینی از سیستم تعلیق بادی و سیستم نیمه خودران سطح 2.5 سود می‌برد.

عنوان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =