کد خبر: 146667
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

شرکت چینی جیلی به تازگی از شاسی بلند جمع و جور خود به نام Bo Yue رونمایی کرد.

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت چینی جیلی به تازگی از شاسی بلند جمع و جور خود به نام Bo Yue رونمایی کرد. نخست جیلی درباره معنای نام Bo Yue بیان کرد که این یعنی " به راحتی برنده شدن" البته جیلی نام را خود انتخاب نکرد بلکه با رای گیری در شبکه های اجتماعی همچون Weibo به انتخاب نام پرداخت.
در مجموع ۱٫۲۶ میلیون نفر در نظرسنجی نام شرکت کرده و این نام را برگزیدند. جیلی می گوید قصد داشته نام انگلیسی نیز برای Bo Yue انتخاب نمایند. متاسفانه اطلاعات بسیاری درباره شاسی بلند منتشر نشده اما نخستین خودروی چینی بوده که از فناوری اپل کار پلی بهره می برد. جیلی همچنین می گوید Bo Yue یکی از به روزترین خودروهای شرکتش از نظر تکنولوژی محسوب می شود.
این شرکت قصد داشته بیشتر از گذشته روی فناوریهای اینترنتی برای اتومبیل‌هایش تمرکز کند. تاکنون تنها ۳ تصویر از خودرو منتشر شده که ظاهری اروپایی داشته و طراحی عضلانی دارد. جیلی شاسی بلند Bo Yue در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد. مترجم: مهتاب جهاندار

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خلیج پارس ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    شرم آوره! دوستانیکه پکن رفتند میدونند خود چینی ها کمتر از تویوتا سوار نمیشن اما اینجا ماشینهای چینی با این قیمتهای کذایی و فضایی بفروش میره! از ماست که برماست. نخرید دوستان شخصیت داشته باشید.
  • رامین ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    مسئولین خودری کشور ما ملت روراست نیستند خودشان بهترین خودرو سوار می شوند
  • ایرانی ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    یکی از خوبی های ماشین چینی اینه که صاحب اول و آخرش خودتی!!!!تازه چندتا خوبی دیگه هم داره...اینکه بعد چند سال خاص ترین ماشینو دارین چون چند هزار مدل دیگه ساخته شده و مثه مال شما گیر نمیاد..بعدش از شرایط خوب بازار دسته دوم و تهیه قطعات و وجود تعمیراتی مناسبم که همه خبر دارن!!!!!واقعا کلا اهل ریسک هستیم... خخخخخ.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =