کد خبر: 149810
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

یک دستگاه پورشه آبی رنگ نو به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده و یک دستگاه پورشه پانامرا توربو سفید رنگ با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می رسد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،بر اساس آمار گمرک در هفت ماهه نخست سال جاری ۲۷ پورشه ماکان نو از کشور امارات متحده عربی به کشور وارد شد.
این میزان واردات پورشه بیش از یک میلیون و ۶۰۶ هزار دلار ارز از کشور خارج کرد و میانگین قیمت یک پورشه وارداتی به کشور نزدیک به ۵۶ هزار دلار و به عبارتی ۱۶۴ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۳۴۵  تومان است.
این گزارش می افزاید در فروردین ماه هیچ پورشه ای به کشور وارد نشده و بیشترین آمار واردات پورشه مربوط به خرداد ماه است که هفت دستگاه  از این خودرو به کشور وارد شد.
در حالی قیمت پورشه های وارداتی در گمرک ۱۶۴ میلیون تومان برآورد شده که این خودروها در بازار حتی به قیمت میلیاردی نیز به فروش می روند و به طور میانگین به قیمتی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان عرضه می شوند.
گزارش حاکی از آن است که خودرو هایی مانند پورشه مشتری های خاص خود را دارند و قیمت آن بستگی به نظر مصرف کننده دارد به طوریکه یک دستگاه پورشه آبی رنگ نو به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده و یک دستگاه پورشه پانامرا توربو سفید رنگ با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می رسد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    واقعا واسه مملکت خودم متاسفم که در بخش اولیه نیاز ها هنوز یک طفل و به مرحله شکوفایی نرسیده بحث این روز مردم شده گرانی و خودرو در صورتیکه کشورهای اطراف ما که سالیانی در انتهای جدول از هر لحاظ بودن و الان از بالای جدول دارن خارج میشن به نظر من به عنوان یک ایرانی تا دولت اول مافیایی که در بدنه خود دولت هستند تا دست اینارو کوتاه نکنه و انحصاری بودن خودرو که مختص چند نفر هست و همه ملت هم اینرو میدونن نباشه شک نکنه که صنعت رونق خواهد گرفت .در ضمن گمرک ایران هیچ گونه کنترل و اصلاحی از مجلس نسبت به این اداره وجود ندارد و واقعا گمرک ایران از سر گردنه بگیر ترین اداراته که به نظر من هیچ دردی نمیخوره مگه برای انحصار کنندگان به نظرم دولتمردان دیگه باید چاره ای انجام بدن و دیگه وضعیت در حالت بی نمکیه بی نمکیه ام کو گوش شنوا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =