کد خبر: 149928
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

نسل جدید این خودرو که با نام K7 در کشور کره‌جنوبی شناخته می‌شود، سطح بالایی از طراحی را در مدل جدید به نمایش گذاشته است و به نظر می‌رسد که کیا می‌خواهد این سدان فول‌سایز را به رده‌های بالاتر بازار خودرو منتقل کند.

اخبار خودرو - نسل جدید این خودرو که با نام K7 در کشور کره‌جنوبی شناخته می‌شود، سطح بالایی از طراحی را در مدل جدید به نمایش گذاشته است و به نظر می‌رسد که کیا می‌خواهد این سدان فول‌سایز را به رده‌های بالاتر بازار خودرو منتقل کند. بهبود استایل این مدل متأثر از سدان‌های لوکس اروپایی بوده و تفسیری جدید از جلوپنجره «دماغ‌ ببری» و چراغ‌های آشنای ۴ نقطه‌ای LED برای روشنایی روز ارائه داده است.

۲۰۱۶-Kia-Cadenza-first-official-images-04-516x344 ۲۰۱۶-Kia-Cadenza-first-official-images-05-516x340

البته هنوز از ویژگی‌های فنی این مدل خبری نیست، ولی به نظر می‌رسد که طول و عرض کادنزا یا K7 جدید به میزان اندکی نسبت به قبل افزایش یافته‌اند و ظاهری دینامیک‌تر برای آن ایجاد کرده‌اند. در عقب این خودرو نیز یک خروجی دوگانه کرومی برای سیستم اگزوز و یک تریم متالیک در بالای چراغ‌های افقی LED استفاده شده است.

۲۰۱۶-Kia-Cadenza-first-official-images-03-516x345

نشان “۳٫۳” بر روی صندوق عقب، نشان می‌دهد که پیشرانه این مدل از موتور جدید دو توربوشارژر ۳/۳ لیتری V6 تأمین خواهد شد که گفته می‌شود توانایی تولید ۳۶۵ اسب‌بخار را در «جنسیس G90» دارد و با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه است.

۲۰۱۵-Kia-Cadenza-01-500x334

کیا کادنزا مدل ۲۰۱۶ قرار است در سال آینده میلادی به بازار عرضه شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پراید سوار ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    شرکت کیا تقریبا هم سن شرکت ایران خودروئه،خودتون مقایسه کنید!!!
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    لطفا تعرفه هارا ده برابر کنید یک موقع مردم به فکر خرید چنین آشغالهایی نیافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =