کد خبر: 153912
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

در آخرین ماه پاییز خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودرو با اجرای کمپین‌های متنوع سعی کردند، سهم خود را از بازار افزایش دهند.

به گزارش اخبار خودرو ، در آخرین ماه پاییز خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودرو با اجرای کمپین‌های متنوع سعی کردند، سهم خود را از بازار افزایش دهند.

شرکت ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا در ایران با «کمپین هوای سرد»، به دارندگان خودروهای تویوتا سرویس بازدید رایگان ارایه کرد. در این کمپین همچنین با تخفیف ۲۰ درصدی سرویس‌های دوره‌ای و سرویس‌های تخصصی سیستم‌های سوخت‌رسانی، روغن گیربکس و coolant انجام می‌شد. کمپین هوای سرد از ۱۶ آبان آغاز شد و تا ۱۵ آذرماه در تمام نمایندگی‌های مجاز ایرتویا در سراسر کشور ادامه داشت.

شرکت رامک خودرو، بیشترین تمرکز خود را بر معرفی خودروی تیوولی گذاشته بود. تیوولی در کمپین‌های تبلیغاتی به عنوان ماجراجوی جوان معرفی می‌شد. این خودروی کره‌ای که بنا به ادعای تولیدکنندگانش، کاندیدای خودروی برتر جهان و کاندیدای خودروی برتر اروپا در سال ۲۰۱۶ بوده، با قیمت ۸۳٫۵ میلیون تومان به صورت نقد و اقساط به بازار خودرو عرضه شد. رامک خودرو در ۱۰ شعبه تهران و ۱۶ شعبه خارج از تهران تیوولی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده بود.

مدیران خودرو نیز با شعار «شاسی بلند لوکس مدیران»، پیش‌فروش خودروی تیگو ۵ را که یکی از مدل‌های چری است آغاز کرد. مدیران خودرو این محصول جدید را با ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی روانه بازار کرد. در تبلیغات این خودرو، از تصویر سه طراح چری که پیش از این با پورشه، دایملر – کرایسلر، بنز و بی.ام.و همکاری داشته‌اند، استفاده شده بود. مدیران خودرو، همچنین در ماه آذر بدون اعلام قیمت در کمپین‌های تبلیغاتی، به معرفی MVM110 S به عنوان محصول جدید خود پرداخت.

آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران خودروی اوتلندر ۲۰۱۶ را با قیمت ۲۰۱ میلیون تومان به خریداران اتومبیل معرفی کرد. این خودرو با ۷ صندلی، ۲۴۰۰ سی سی، دو دیفرانسیل و سیستم صوتی حرفه‌ای، با شعار «شهر زیر پاهایت...» به مشتریان پیشنهاد می‌شد. خریداران می‌توانستند با پرداخت ۵۰ میلیون تومان نقد، یک چک ۴۳٫۹ میلیون تومانی به تاریخ یک ماه پس از زمان ثبت نام، این خودرو را بعد از ۴۵ روز دریافت کنند. این خریداران مابقی مبلغ خودرو را در ۲۴ قسط ۵٫۵۲ میلیون تومانی پرداخت می‌کنند. دو زمان تحویل ۳۰ روزه و ۳ ماهه نیز به خریداران پیشنهاد شده بود که شیوه پرداخت متفاوتی داشت.

شرکت پرشیا خودرو، نماینده رسمی بی.ام.و در ایران، در یک کمپین تبلیغاتی به معرفی BMW X3 با ویژگی‌های مجهز به رادار، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی Harman Kardon، سیستم هوشمند فنربندی، سیستم هوشمند پایداری، نمایشگر سرعت روی شیشه، پکیج M و صندلی طبی پرداخت. این اتومبیل توسط پرشیا خودرو، برای خریدارانی که از این شرکت خرید کرده باشند، به مدت ۲ سال سرویس رایگان و ۵ سال گارانتی می‌شود. پرشیا خودرو، همچنین طرح بازدید زمستانی رایگان محصولات بی.ام.و را از ۱۴ تا ۳۰ آذر به اجرا گذاشت.

کرمان موتور تبلیغات گسترده‌ای را که برای فروش لیفان X60 از آبان آغاز کرده بود، در آذر ماه نیز ادامه داد؛ تمرکز این شرکت بر تهسیلاتی بود که برای فروش این خودرو ارایه کرده بود. خریداران می‌توانستند اقساط این خودرو را از یک تا هفت سال، پرداخت کنند. صندلی چرمی، کیسه‌های هوا، ترمز ABS و EBD، سانروف، دو سال یا ۵۰ هزار کیلومتر گارانتی از جمله مزیت‌های این خودرو است. این شرکت همچنین در کمپین دیگری خودروی لیفان X50 را در دو مدل CVT و دنده‌ای به ترتیب با قیمت‌های ۵۳٫۳۵ و ۴۸٫۳ میلیون تومان به بازار معرفی کرد. این مدل لیفان در مقایسه X60 از یک سال و یا ۱۰ هزار کیلومتر گارانتی بیشتر برخوردار است.

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه، بیشترین تمرکز خود را به معرفی داستر معطوف کرده بود. این خودرو که به عنوان پرفروش‌ترین محصول رنو در دنیا معرفی شده بود، ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر توسط نگین خودرو، گارانتی می‌شود. مدل ۲۰۱۵ داستر ۲۰۰۰ سی سی اتوماتیک تک دیفرانسیل، با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری و با تحویل فوری به قیمت ۹۸ میلیون تومان به مشتریان پیشنهاد شده بود. نگین خودرو، داستر را با شعار «شاسی‌بلند اصیل و ایمن» روانه بازار کرد. دوستداران رنو می‌توانستند با ۵۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت و ۲۴ قسط ۲٫۲۱ میلیون تومانی و یا ۱۲ قسط ۳٫۵ میلیون تومانی این خودرو را تحویل بگیرند. نگین خودرو از ۲۸ آذرماه به مدت ۹ روز با شعار «خدمتی به بلندای یلدا»، کمپین زمستانی بازدید رایگان خودروهای رنو را در دستور کار قرار داد.

شرکت افراموتور نیز مدل ۲۰۱۶ ولوو XC90 SUV را با سود مشارکت ۲۶ درصد به عنوان پیشنهاد آذری خود به خودروبازها ارایه کرد. افرا این خودرو را با شعار «لوکس، به سبک ما» و با ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی روانه بازار کرد.

شرکت بهمن موتور، خودروی سواری آسا B50F را با قیمت ۷۶ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان و با زمان تحویل ۱۵ روزه به خریداران نقدی ارایه کرد. خریداران غیرنقدی می‌توانستند با ۳۹٫۵ میلیون تومان پیش‌پرداخت و اقساط ۶ تا ۱۲ ماهه، این خودرو را یک ماه پس از عقد قرارداد تحویل بگیرند. آسا B50F 1800 سی سی حجم موتور دارد و گیربکس آن ۶ سرعته تیپ ترونیک ژاپن است. سانروف، سیستم ترمز ABS، EBD و TCS، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS، سیستم تثبیت‌کننده سرعت، ۴ کیسه هوا، سیستم تعلیق مولتی لینک، آینه فتوکرومیک، سیستم تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک و سنسور پارک روی سپر عقب از جمله ویژگی‌های خودرو است.

ایران خودرو، در آذرماه کمپین تبلیغاتی دنا را با شعار «قله‌ای زیر پای شما» در دستور کار قرار داده بود. سیستم مالتی مدیا صوتی و لمسی، رهیاب، کروز کنترل، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، تهویه اتوماتیک، آینه‌های جانبی راهنمادار و تاشونده اتوماتیک، طراحی شکیل بیرونی و داخلی، ایمن، لوکس و باصلابت بودن و در نهایت کم‌مصرف و پرقدرت بودن ویژگی‌های خودروی دنا در تبلیغات ماه گذشته بودند. این شرکت در کمپین دیگری، پژو ۲۰۶ را با شعار «جذاب، جوان و چالاک» به خریداران خودرو یادآوری کرد. در این کمپین تبلیغاتی برای معرفی ویژگی‌های این خودرو به موتور پرقدرت TU5، کم‌مصرف، دارای استانداردهای روز اروپا و استانداردهای ۵۵گانه، ترمز ضدقفل، توزیع الکترونیکی نیرو، مجهز به سامانه کمک ترمز و کیسه‌ هوای راننده و سرنشین جلو اشاره شده بود. سومین محصولی که ایران خودرو در آذرماه به معرفی آن پرداخت، رانا بود. در این کمپین، از افزایش گارانتی رانا از ۲۴ به ۳۶ ماه و از ۴۰ هزار به ۵۰ هزار کیلومتر خبر داده شده بود. شعار اصلی این کمپین «چالاک دوست‌داشتنی» بود. موتور TU5، کیسه‌های هوای ایمن، ترمزهای ABS و EBD، رعایت اصول ارگونومی در طراحی بیرونی و داخلی خودرو، رعایت استانداردهای روز اروپا و استانداردهای ۵۵گانه ملی از جمله ویژگی‌های این خودرو ذکر شده است.

پارس خودرو نیز در کمپین مشترکی با رنو، با شعار «طرحی نو از کیفیت» از آغاز فروش رنو ساندرو خبر داد. این خودرو با ویژگی‌های موتور پرقدرت، گیربکس اتوماتیک، کامپیوتر سفری، ترمز ABS و EBD، کنترل سیستم صوتی زیرفرمان، آیینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، مصرف سوخت مناسب و صندوق جادار به بازار معرفی شده است.

شرکت توسعه کارگزاری عظیم خودرو نیز در آذرماه آمادگی خود را برای فروش نقدی و اعتباری کلیه خودروهای داخلی و خارجی و انواع خودروهای ۲۰۱۶ اعلام و هشت نمایندگی فروش خود را در تهران معرفی کرد. این شرکت که خود را اولین و معتبرترین کارگزاری تامین خودرو، معرفی می‌کند شعار «با عظیم‌خودرو بهترین‌ها در اختیار شماست» را برای کمپین تبلیغاتی خود برگزیده است.

منبع:ایسنا

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن غفاریان ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    سپاس از اطلاع رسانیتان.لطفاتر پژو ،۲۰۰۸هم مطلب بذارید
  • محمودشریعتی ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    سلام سپاس ازسایت اطلاع رسانی تون. لطفابه شرکت خودروسازی پارس خودروبگیدلطفابه تعهداتشون درموردبموقع تحویل سفارش مشتری هاشون اقدام کنند. اینجانب خودروچینی برلیانس h330اتومات ثبت نام کرده ام درشهریورماه سال جاری وقول تحویل آذرماه داده بودن. آلان هم حدوددوهفته ازماه دی می گذردهنوزخبری ازدعوت نامه نیست. نمایندگی میگه جریمه تاخیربهتون میدن.بنده ماشین خریدکرده ام نه سوددروغین جریمه تاخیر!!!!!!!!!!
  • سعيد ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    دوست عزیز وقتی با روش ثبت نامی در کشور ماشین میخرید باید صبور تر از این باشید که در دو هفته طاقتتون سر بیاد تا یک سال راه داره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =