کد خبر: 155062
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه گفت : دومین نمایشگاه موتورسیکلت ، دوچرخه و لوازم یدکی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی از تاریخ ۲۹ دی ماه تا ۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ، رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه گفت : دومین نمایشگاه موتورسیکلت ، دوچرخه و لوازم یدکی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی از تاریخ ۲۹ دی ماه تا ۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

۱۹۶۰۲

محمد خادم منصوری اظهار داشت : در این نمایشگاه انواع مختلف تولیدات داخلی قطعات موتورسیکلت ، دوچرخه و لوازم یدکی و برخی از محصولات وارداتی خارجی عرضه خواهد شد . منصوری با توجه به برنامه های اخیر برای ورود موتورسیکلت های برقی در کشور بیان کرد : این طرح که اخیرا بوسیله شهرداری ارائه شده قابل توجه بوده اما باید در این زمینه تمام جوانب را در نظر داشت همچون خدمات پس از فروش و دستیابی آسان به قطعات این موتورها تا بتوان از این وسایل نقلیه استفاده بهینه کرد . وی تصریح کرد : در حال حاضر در زمینه واردات موتور سیکلت های بنزینی اکثر قطعات از کشورهای چین و هند وارد شده و در داخل مونتاژ می شود و به همین منظور در صدد هستیم با کشورهای ژاپن و تایوان مذاکراتی را انجام دهیم . منصوری خاطرنشان کرد : اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت به دنبال برنامه هایی است تا از طریق اتاق اصناف اردیبهشت ماه سال ۹۵ نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین امللی برگزار نموده و از شرکت های خارجی دعوت نماید .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متور سوار سی ساله ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    انشاله وضع تولید متور سیکلت ی سرو سامانی بگیره و حداقل چند برند خوب و مطمین وارد کشور بشه!از این موتور های غیر استاندار و نامن خسته شیم به خدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =