کد خبر: 185529
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

سخنگوی ناجا به کاهش ۳ درصدی حوادث رانندگی در ٨ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم هیچ کشته ای در جاده ها نداشته باشیم.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،نشست خبری سردار منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

منتظرالمهدی در چهاردهمین نشست خبری خود ضمن تبریک ایام ماه ربیع و بیان ویژگی هایی از پیامبر اکرم از تشکیل قرار گاه امنیت نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت انخابات و خلق حماسه ای دیگر خبر داد و گفت: در انتخابات پیش رو پلیس در کنار وزارت اطلاعات، قوه قضائیه و سازمانهای مربوطه همکاری خواهد کرد.

وی همچنین به اجرای طرحی در کلانتری‌های کشور اشاره کرد و گفت: ۲۳۴ کلانتری هدف تعیین شده‌اند که تسریع ارائه خدمات به هموطنان در رسیدگی به پرونده های متخلفین را در دستور کار دارند و اتفاق خوبی قرار است در حوزه کلانتری ها بیفتد.

منتظرالمهدی ادامه داد: سامانه پیامکی ۱۱۰ آماده پیام‌های شهروندان در حوزه معضلات و مشکلات هموطنان می باشد که کلیه این پیام ها دریافت می شود و این گزارشات بررسی می شود.

وی ادامه داد: یادمان باشد که ۱۱۰ اورژانس پلیس است و شهروندان در صورت ضرورت زنگ بزنند.

سردار منتظرالمهدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حدود ۱۱میلیون موتور سیکلت در کشور داریم که ۳میلیون آن در تهران اند که یک و نیم میلیون آن تردد می کنند.

وی ادامه داد: روزانه ۳۸۰ تن آلایندگی توسط موتور ها ایجاد میشود.

سخنگوی ناجا به کاهش ۳درصدی حوادث رانندگی در ٨ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم هیچ کشته ای در جاده ها نداشته باشیم.

سردار منتظرالمهدی به افزایش ۴۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا در ٨ ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی کشفیات بیش از ۱۷ میلیارد بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =