کد خبر: 185808
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

گوگل نتایج جستجوهای سالانه توسط کاربران در شاخه های مختلف را منتشر کرده و در بخش خودرو هوندا در بالاترین جایگاه ایستاده است.

به گزارش اخبار خودرو ، هوندا در این لیست به عنوان بیشترین عبارت سرچ شده بین خودروسازان در ایالات متحده معرفی شده است. مرسدس بنز، تسلا، لامبورگینی و ولوو پس از خودروساز ژاپنی در رده های دوم تا پنجم بوده و در کمال تعجب هیچ نامی از تویوتا بین ۱۰ نتیجه برتر جستجو مشاهده نمی‌شود.

[caption id="attachment_185811" align="aligncenter" width="600"]چه برندهایی در 2016 بیش از همه در گوگل سرچ شده اند؟ چه برندهایی در ۲۰۱۶ بیش از همه در گوگل سرچ شده اند؟[/caption]

فهرست کامل ۱۰ تایی مذکور بشرح زیر می‌باشد :

  1. هوندا

  2. مرسدس بنز

  3. تسلا

  4. لامبورگینی

  5. ولوو

  6. فورد

  7. جاگوار

  8. بنتلی

  9. مزراتی

  10. رولس رویز

با توجه به اینکه هوندا نه تولیدکننده اتومبیل های لوکس و نه سوپراسپرت محسوب نمیشود قرار گرفتن آن در صدر فهرست جستجوی گوگل جالب توجه است. اما نمی‌‌توان انکار کرد که با معرفی نسل جدید سیویک و نسل پنجم کراس اوور هوندا CR-V سال خبرسازی را پشت سر گذاشته است.

[caption id="attachment_185812" align="aligncenter" width="600"]چه برندهایی در 2016 بیش از همه در گوگل سرچ شده اند؟ چه برندهایی در ۲۰۱۶ بیش از همه در گوگل سرچ شده اند؟[/caption]

به گزارش اخبار خودرو ، سال گذشته شورلت و دوج به عنوان پرطرفدارترین برندها در سرچ گوگل معرفی شده و هوندا در جایگاه سوم قرار گرفت. طبق گزارش گوگل عبارت هوندا بیش از همه در ایالت‌های کالیفرنیا، کارولینای شمالی و جورجیا سرچ شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

آخرین اخبار