کد خبر: 186095
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

رئیس پلیس راهورتهران با اشاره به اهمیت ساماندهی موتورسواران پایتخت گفت: به منظور رفع معضلات ترافیکی موتورسواران و ارتقا امنیت و آرامش شهروندان، کارگروه ساماندهی موتورسواران با مشارکت شهرداری تهران تشکیل شد.

به گزارش اخبار خودرو ،سردار محمدرضا مهماندار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هدف از اجرای این طرح تبین ابعاد و انضباط بخشی ترافیکی و ساماندهی وضعیت موتور سواران تهران و پاسخ به مطالبات و انتظارات مردم از مسئولین مدیریت ترافیکی شهری است.
وی اظهارکرد: کاهش سهم کشته های موتور سیکلت سوار در حوادث رانندگی وارتقا ایمنی تردد موضوعی است که در این کار گروه به آن نگاهی ویژه خواهیم داشت.
رییس پلیس راهور پایتخت گفت: عوارض اجتماعی و اقتصادی حاصل از تصادفات رانندگی به ویژه برای موتورسواران گاها لطمات جبران ناپذیری بر خانواده ها وارد می کند که ما را بر آن داشت تا با این نوع تخلفات برخوردی قاطع داشته باشیم.
وی افزود: به همین منظور در مرحله نخست با آموزش و فرهنگ سازی، بدون مواجه پلیسی برخورد می شود و در نهایت برای آن تعداد محدودی که بر تخلف و عدم رعایت قوانین لجاجت داشته باشند، اعمال قانون می شوند.
سردار مهماندار اظهار داشت: بی شک کار ساماندهی موتور سواران فرابخشی است و به طور قطع نیازمند همکاری و تعامل همه سازمان ها ونهاد های مسئول می باشد.
وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم رفتار مخاطره آمیز در هنگام رانندگی تصریح کرد: موتورسواران به منظور حفظ سلامتی و آرامش خاطر خود وخانواده هایشان ، در حین رانندگی از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =