کد خبر: 186201
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

فرقی نمی‌کند سیستم‌عامل گوشی شما چه باشد. اگر به مرکز دانلود نرم‌افزارهای گوشی خود سر زده باشید، پردانلودترین بازی رایگان در سبک خودرویی، آسفالت ۸ (asphalt 8: Airborn) است.

اخبار خودرو - یکی از دلایل این امر تنوع خودروهایی است که توسعه‌دهنده این بازی یعنی «گیم‌لافت استودیو» هستند، یعنی آنها را به‌صورت کاملا رسمی وارد بازی می‌کنند و شما می‌توانید با صرف اعتباری که در بازی کسب می‌کنید، آنها را در گاراژ خود داشته باشید.

[caption id="attachment_186202" align="aligncenter" width="600"]راهنمای انتخاب خودرو در بازی آسفالت 8 راهنمای انتخاب خودرو در بازی آسفالت ۸[/caption]

اگر از کاربرانی هستید که گاهی به بازی سر می‌زنید، شاید این راهنما چندان به کارتان نیاید، اما برای کاربران حرفه‌ای یا کسانی که دوست دارند در رقابت‌های آنلاین برتری داشته باشند، انتخاب اشتباه یک خودرو می‌تواند تله‌ای باشد که شاید شما را مجبور به گذشتن از تمام تلاش‌هایتان کند و مجبور هستید با حذف اطلاعات‌تان، بازی را از نو شروع کنید.

مخصوصا اینکه برای تهیه برخی خودروها نمی‌توانید از اعتبار خود استفاده کنید و باید از ژتون‌هایی استفاده کنید که با پول واقعی به شما داده می‌شوند.

در ادامه خودروهایی را به‌شما معرفی می‌کنیم که با کمترین هزینه، بیشترین کارایی را برای شما به ارمغان می‌آورند، ضمن اینکه در میانه‌راه شما را تنها نگذارند! البته متن حاضر با توجه به آخرین به‌روزرسانی این بازی برای آغاز سال ۲۰۱۷ تهیه شده و ممکن است با به‌روزرسانی های جدیدتر، خودروهای قوی‌تری برای هر کلاس اضافه شود.

کلاس  A

[caption id="attachment_186203" align="aligncenter" width="300"]کلاس A کلاس A[/caption]

این کلاس را می‌توان به‌عنوان دروازه‌ای برای ورود به دنیای سوپرخودروها که همان کلاس‌اس است، دانست.

در واقع این کلاس گذری است که شما را برای سرعت غیر‌قابل‌کنترل خودروهای کلاس S آماده می‌کند. پس اگر حس می‌کنید برای کنترل خودرویی با سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت ناتوان هستید، هرچه بیشتر بر این کلاس تمرکز و با خودروهای مختلف رانندگی را تجربه کنید.

برای آغاز پیشنهاد می‌شود با لامبورگینی سستوالمنتو شروع کنید، البته شاید بتوانید اکثر مسابقات کلاس A را با این خودرو و با موفقیت پشت سر بگذارید اما هرگز تجربه خودروهایی چون کوروت C7 و مک‌لارن P1 را از دست ندهید.

متاسفانه به‌دلیل اینکه در به‌روزرسانی‌های متعدد این کلاس، خودروهای مختلفی افزوده شده است و این خودروها به انتهای فهرست اضافه شدند، باعث می‌شود خودروهای ضعیف‌تری چون کامرو SS امتیاز و قدرت بیشتری نسبت به فراری لافراری داشته باشد!

با این همه در حال حاضر قوی‌ترین خودروی این کلاس جگوار XJ220S است که در آخرین به‌روزرسانی مهمان این کلاس شده است. برای شخصی‌سازی این خودرو تنها باید به هفت رنگ استاندارد کارخانه‌ای این خودرو بسنده کنید، زیرا برای این خودرو طرح‌واره خاصی در نظر گرفته نشده است.

پیشنهاد ما به شما: مک‌لارن P1

[caption id="attachment_186204" align="aligncenter" width="300"]کلاس B کلاس B[/caption]

هرچه در این کلاس جلو می‌رویم، سرعت خودروها بیشتر می‌شود، پس برای شروع ‌سراغ سریع‌ترین خودروی این کلاس می‌رویم، یعنی مرسدس AMG-GT که بیشترین رتبه در این کلاس نیز متعلق به آن است.

این خودرو قابل‌ اعتمادترین مدل در مسابقات آنلاین این کلاس نیز است اما مشکل اینجاست برای تهیه آن باید یک‌میلیون بپردازید!

بهترین انتخاب بودجه محور این کلاس شلبی GT500 و البته بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف آن قیمت این خودرو است، ولی با تهیه آن می‌توانید مراحل مسابقات این کلاس را می‌گذرانید و با اعتبار به‌دست‌آمده به‌نوعی هزینه‌‌تان را جبران کنید.

اما نکته‌ای که در این کلاس باید به آن توجه کنید این است که از خرید آستون‌مارتین‌های این کلاس غفلت نکنید، زیرا با پیروزی در مسابقات مخصوص این خودروها اعتبار زیادی کسب می‌کنید.

پیشنهاد ما به شما: فراری ۴۵۸ ایتالیا، به‌دلیل طراحی فوق‌العاده زیبا و نفرت از شلبی!

کلاس  C

[caption id="attachment_186205" align="aligncenter" width="300"]کلاس C کلاس C[/caption]

زمانی‌که افراد مبتدی به این کلاس مراجعه می‌کنند، قطعا با قوانین اولیه و تا حدودی فیزیک این بازی آشنا شده‌اند، پس برای کنترل خودرویی چون لوتوس Exige S مشکل خاصی نخواهند داشت.

علاوه بر این به‌دلیل توانایی حرکتی بالای این خودرو، می‌توانید برای مسابقات به آن اعتماد کنید. اما اگر برای شروع این کلاس بودجه کافی ندارید، می‌توانید به فورد فوکوس RS رجوع کنید، زیرا در بازه قیمتی پایین، این کلاس، بیشترین توانایی را در مقابل مبلغ پرداختی ارائه می‌کند.

بهترین خودروی این کلاس مرسدس‌بنز CLA 45 AMG سری ریسینگ است که خوشبختانه امکان تیونینگ این خودرو را هم خواهید داشت. البته برای تهیه آن باید بهای گزافی را پرداخت کنید اما اگر به قیمت رقبای این خودرو نگاهی بیندازید، شاید قیمت آن قابل‌توجیه باشد.

همچنین در مسابقات آنلاین می‌توانید به آن اعتماد کامل داشته باشید اما متاسفانه برای شخصی‌سازی بدنه چندان دست شما باز نخواهد بود که این مورد با توجه به قیمت گزاف خودرو غیر منطقی است.

پیشنهاد ما به شما: آلفارومئو C8 ، به‌دلیل قدرت بسیار بالا در مقابل مبلغ پرداختی.

کلاس D

[caption id="attachment_186207" align="aligncenter" width="300"]کلاس D کلاس D[/caption]

برای شروع بازی اولین قدم ورود به این کلاس و انتخاب اولین خودرو توسط شماست. برای این مرحله، پیشنهاد ما به افراد مبتدی که اولین‌بار است این بازی را تجربه می‌کنند، آئودی S4 است.

با انتخاب این خودرو ، مشکلی برای پیروزی در مسابقات سه‌فصل (Season) اولیه بازی نخواهید داشت اما برای پیروزی در مسابقات دیگر این کلاس، نیاز به خرج کردن پول بیشتری دارید.

بنابراین برای راحتی خود و کسب درآمد بیشتر سراغ نیسان Z370 بروید، هرچند انتخاب موستانگ چندان بد نیست اما برای به دست آوردن آن باید ژتون‌های باارزش‌تان را خرج کنید.

به هرحال برترین خودروی این کلاس Donkervoort D8 GTO است،که با انتخاب آن برنده شدن شما در مسابقات آنلاین در این کلاس آسان خواهد بود.

این خودرو استارت خوبی دارد اما متاسفانه برای ارتقای آن باید هزینه زیادی را متقبل شوید، رقیب اصلی این خودرو در مسابقات آنلاین شلبی کبرای ۴۲۷ است و به‌خاطر اینکه تعداد کمی این خودرو را تهیه کرده‌اند، به‌سختی می‌توان این خودرو را در مسابقات آنلاین دید.

پیشنهاد ما به شما: جیلی GC9، به‌دلیل بیشترین نیروی نیترو در این کلاس و هزینه به‌نسبت مناسب برای آپ‌گرید.

کلاس S

[caption id="attachment_186208" align="aligncenter" width="300"]کلاس S کلاس S[/caption]

این کلاس نهایت گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد، از این رو مورد علاقه اکثر کاربران است.

اولین دلیل این امر این است که سریع‌ترین کلاس این بازی، سریع‌ترین خودروها را در خود گنجانده است.

برای شروع به افراد مبتدی پیشنهاد می‌کنیم با فراری FXX Evoluzione هنرنمایی خود را آغاز کنند، چراکه برای کسب ستاره‌های مسابقات مراحل این کلاس بهترین گزینه است، اگرچه کنترل این خودرو در ابتدا کمی مشکل است اما با ارتقای هندلینگ و کمی تمرین می‌توانید از پس این خودرو برآیید.

برای تکمیل برخی مسابقات نیاز به مرسدس‌بنز Silver Lightning دارید، پس از خریداری آن  نیز غافل نشوید. همچنین می‌توان به لیکان هایپراسپرت اشاره کرد که خودروی کاملا بالانس‌شده‌ای است و در ازای مبلغ پرداختی توان مناسبی را در اختیار شما می‌گذارد.

این سه خودرویی که معرفی شدند، همگی جزو خودروهایی هستند که با وجود اینکه در حدود قیمت پایه این کلاس قرار دارند اما برای تکمیل مراحل و مسابقات با آنها به مشکل بر نمی‌خورید.

ولی اگر به مقدار کافی اعتبار و ژتون کسب کرده باشید، می‌توانید به گزینه‌های دیگری که در این کلاس گنجانده شده‌اند نیز فکر کنید اما به یاد داشته باشید که تمام خودروهای این کلاس از سرعت دیوانه‌واری بهره می‌برند و برای کنترل آنها حتی در بالاترین سطح ارتقا، با چالش سختی روبه‌رو هستید؛ یعنی سرعت.

نکته دیگری که باید در مورد این کلاس یادآور شویم، رقابت در بخش آنلاین این کلاس است، در واقع رقابت در این کلاس در به‌روز بودن خودروی شماست، به این معنی که هرچند وقت یک‌بار با به‌روزرسانی‌های موردی، آخرین خودروی این کلاس تغییر می‌کند و خودروی سریع‌تری به بازی اضافه می‌شود که جایگاه آن انتهای فهرست خودروهای این کلاس است.

در حال حاضر این خودرو Devel Sixteen Prtotype است و برای تهیه آن نمی‌توان از اعتبار عادی که در مراحل مختلف کسب کرده‌اید، استفاده کنید، بلکه باید از ۱۲۳۲۵ ژتون مخصوص که احتمالا برای تهیه بخش زیادی از آن دست به جیب شده‌اید و پول واقعی بی‌زبان را خرج تهیه آن کرده‌اید، استفاده کنید.

منبع : روزنامه دنیای خودرو

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 35
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بهمن ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    1 2
    سلام . من ماشین خریدم ولی نمیدونم چجوری انتخابش کنم واسه مراحلش هر کاری میکنم نمیاد تو قسمت ماشینهام که باهاش برونم فقط دوتا ماشین اول رو میاره لطفا راهنمایی کنید مرسی.
    • مهدی ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
      1 1
      اقا بهمن وقتی خودروی کلاس Aمیخری نمیتونی ازش توی مسابقات سری Sاستفاده کنی.
  • تدریس خصوصی ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من مشکل داشت.ممنون
  • احمد ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    1
    سلام آقا من می خوام ماشینهای اضافه تو مسابقه رو حذف کنم ولی حتی با کم کردن گرافیک این بازی نمیشه اگر کسی بلده کمک کنه
  • مهرشاد ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
    2 1
    سلام میگم تو ماشینای کلاس A مک لارن پی ۱ بهتره یا لامبورگینی اونتادور؟پولش برام مهم نیس فقط بهترین ماشینارو میخوام بخرم.فقط زود تر جواب بدین.ممنون
    • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
      3
      خوب اگه واسه قدرت میخوای لامبورگینی بهتره ولی واسه سرعت دوتاشون هم بهترن ولی یکه مشکلی هس این وسط که لامبورگینی فقط ۳۵۰ تا سرعت داره
    • شاهین IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
      5 1
      سلام در این بازی آیا میتوانیم ماشینهای خریده شده و بلا استفادرو بفروشیم و به پولمون اضافه بشه، یا با ماشینای جدید تعویض کنیم؟؟من تا سیزن ۹ رفتم و کلی ماشین دارم از هر کلاسی که بدرد نمیخوره. ممنون میشم اگر کسی بلده راهنمایی کنه
  • اردلان ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    2
    سلام میخوام ببینم چجوری میتونم مسابقات local wifi رو بدم هر چی میزنم نمیاره.لطفا راهنمایی کنید
    • سپهرسلامی IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      0 0
      بچه ها برید عکشو دانلود کنید خیلی خوبه
  • مهدی ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
    2
    سلام مرحله ۹ آسفالت باز کردم ولی وقتی ماشین انتخاب میکنم تو بازی نمیره یعنی گزینه next کمرنگه چیکار باید بکنم
  • حسین ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
    1
    سلام اقا من تو بازی ماشینم رفته تو حالت داخل ماشین هر کاری میکنم بر نمیگدره به حالت عادی یک راهنمایی بکنیین لطفا
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
      1 0
      باید تمام تونینگ پر بشه
  • اشکان ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    2 1
    سلام نمیشه ماشینی که بدرد نمیخوره رو فروختش ??
  • بهروز CA ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
    2 2
    سلام .دوستان کسی میدونه چجوری میشه ماشین قبلیمو بفروشم پولش و برای ماشین بعدی استفاده کنم؟
  • حامد IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    3 1
    سلام به من باکس جایزه داده توی آنلاین ولی بلد نیستم بازش کنم از کجا پیداش کنم ،ممنون راهنمایی کنین
  • کیا IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
    1 0
    من این بازی رو خیلی دوست دارم یک سال بازیش نکردم کلی پول واسم جمع شد و باهاش ماشینsخریدم وتا تونستم ارتقاش دادم
  • امین IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
    1 0
    به سوال چگونه میشود نام یوزر خود را تغییر دهم نمیتوانم اسم خودم را وارد کنم؟
  • Erfan IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    1 0
    سلام.من برای خرید یک سری از ماشین ها مشکل دارم
  • سعید CA ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    1 1
    این بیلیطه چجوریه بازیم بالا نمیاره میگه شناسه بیلیط ارائه شده از این ادرس ارائه نشده راهنمایی کنید ممنون
  • Amir RO ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    3 0
    چرا داخل بازی میخوام سکه بخرم یا جعبه بخرم نمیشه اصلا قیمت هاشو نشون نمیده اینترنتمم 4g کمک کنید ممنون
  • ناشناس IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    4 0
    من مشکل پول برای ارتقا d8 GTO donkeveert حل کردم با همون سکه های اچار
  • سهیل IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    4 0
    من که نسخه مود رو دارم خیلی راحت و بدون زحمت ماشین می خرم
  • آرش IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    3 1
    سلام چجوری میتونم ماشین‌هایی که با سکه آبی خریداری میشه بخرم رو ماشین میرم سکه آبی هم دارم ولی قیمتش نمیاد بزنم روش بخرم یکی دیگه هم بعضی ماشین‌ها دو سری تقویت داره بعضی‌هاش هم یه سری مثل فراری میرم روش میزنم مثلا لاستیکش و رینگش تقویت کنم کلی هم ژتون بنفش دارم ولی تقویت نمیشه حالمو گرفته لطفاراهنمایی کنید چیکار کنم اینا قفلشون باز بشه ممنون میشم
  • یوسف IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    3 1
    سلام من توی فستیوال نمی تونم use any booster رد کنم هرچی اکسیژن استفاده می کنم و ماشین ارتقا میدم جواب نمیده. ممنون میشم کمکم کنید
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      0 0
      تونستی حل کنی مشکل رو ؟ منم همین مشکل رو دارم !!؟
  • سجاد IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    نمی دونم چرا قیمت بعضی ماشین ها چرا برام لود نمی شه
  • سياوش IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    2 0
    سلام و عرض ادب من گوشيم آيفون ٥ هست يه ارور توي آپديت بازي اسفالت مياد كه نوشته unable to download app "Asphalt 8 - drift racing game could not be download at this time ميشه بگيد مشكل چيه؟ ممنون
  • محسن IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    من میخوام با آچار ماشینمو تقویت کنم ولی نمیشه یعنی قیمت هاشو طبق آچار نشون نمیده
  • Sajjad IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 1
    من تو بخش انلاین فصل یک گیر افتادم مرحله بعدش یه ماشین آئودی میخواد ولی بلد نیستم بگیرمش با پول هم نمیشه قفله مرحله بعدشم ۱۱ تا ستاره میخواد لطفا راهنمایی کنید
  • محمد امین GB ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    1 0
    موتور رو چطور باز کنم الان موتور هست ولی قیمتش نمیزنه همش علامت دایره میاد انگار داره رفرش میشه
  • حمید IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    0 0
    سلام چطوری باید انلاین بازی کرد ؟؟ و پول هم میده تو انلاین ؟؟؟
  • نیما IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    6 1
    سلام من ی مشکلی که دارم اینه که نمیتونم با پول های ابی و بنفش ماشین بخرم و ماشین هایی که با اون پول ها میشه خرید همیشه در حالت لود شدن هستن میشه کمکم کنید
  • Sajjad IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    2 0
    سلام آقا قسمت تقویت ماشین همیشه در حال لود شدنه و فقط بعضی وقتا عشقی واسه خودش باز میشه در حد یکی دو روز دوباره میره رو لودینگ و بالا نمیاد کسی راه حلی داره؟
  • Amin DE ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    2 0
    چطوری میشه ماشین ها رو ارتقا بدم الان یه مدتی نمیشه ارتقا داد
  • علیرضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    2 0
    سلام به همه.میخوام ماشین های توی اسفالت8رو ارتقاع بدم نمیشه یه علامت لودینگ روی ابتم انتخابی پول میاره اجازه ارتقاع نمیده چکار کنم،میشه جواب بدین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

آخرین اخبار