کد خبر: 189159
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

دکتر فدایی‌دولت در مراسم رونمایی از لوگوی جدید روغن‌موتور اسپیدی از خیز نفت سپاهان جهت تولید جت‌اویل برای اولین‌بار در ایران خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت نفت سپاهان روز چهارشنبه ۶/١١/۹۵ در پالایشگاه نفت سپاهان به منظور رونمایی از لوگوی جدید این محصول و ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال جاری میزبان جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار و امام‌جمعه شاهین‌شهر، مسئولان، مدیران ارشد و برخی مقامات کشوری و لشکری بود. در این مراسم فریدون فدایی‌دولت، مدیر عامل شرکت نفت سپاهان ضمن تقدیر و تشکر از تمام کارکنان و مدیران، دستاوردهای اخیر این شرکت را مرهون زحمات یک‌یک افراد دانست.

وی ضمن برشمردن برخی دستاوردهای این شرکت ازجمله افزایش سهم از بازار داخلی و رسیدن از ۱۴درصد سهم بازار به حدود ۲۰درصد، خبر از خیز نفت سپاهان برای تولید جت‌اویل داد.

به‌گفته مدیرعامل شرکت نفت سپاهان سالانه ۱۰۰میلیون دلار هزینه واردات جت‌اویل می‌شود و نفت سپاهان می‌خواهد با تولید این محصول از واردات بخشی از این میزان جلوگیری کند، به‌همین منظور نیز با چند تولیدکننده برتر و صاحب‌نام دنیا مانند اینفینیوم، لیکومولی، انی و رپسول مذاکراتی انجام گرفته است.

فدایی‌دولت همچنین به برخی مشکلات در ابتدای ورودش به شرکت نفت سپاهان اشاره کرد و برای مثال از مشکل حاد مالیاتی نام برد. به‌گفته وی این مشکل به حدی بغرنج بود که اعضای هیات‌مدیره در آستانه ممنوع‌الخروجی قرار گرفته بودندکه با تلاش‌های مستمر و مذاکره پیگیر با مسئولان مرتبط و همراهی آنان ضمن کاهش مبلغ ۲۰۰میلیارد تومانی توانست مالیات معوق را به ۷۰میلیارد تومان تسویه نقدی کاهش دهد.

مدیرعامل نفت سپاهان همچنین در ادامه از تغییر فروش شیوه اعتباری به نقدی خبر داد و همچنین اعلام کرد «برای افزایش میزان تسهیلات رفاهی کارکنان این شرکت مذاکراتی صورت گرفته است تا اقدام به خرید آپارتمان برای کارکنان کنند یا زمین را در اختیار گیرند و برای ساخت به متقاضیان بدهند.»

مدیرعامل شرک نفت سپاهان در ادامه با اشاره به اینکه نفت سپاهان بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده بیس‌اویل در خاورمیانه است، اضافه کرد «این برند سهم خوبی از بازار هند را دارد و تا امروز توانسته است برنامه فروش خوبی در سایر کشورها داشته باشد. همچنین برنامه فروش این شرکت برای سال ۹۵ تحقق پیدا کرده و بخشی از میزان فروش سال ۹۶ هم محقق شده است.»

به‌گفته فدایی‌دولت شرکت‌هایی چون ایران‌خودرو، سایپا، مگاموتور، ایساکو، سایپا‌یدک، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، قرارگاه خاتم‌الانبیا و برخی شرکت‌های صنعتی بزرگ از مشتریان این برند به حساب می‌آیند. به‌گفته وی در شرکت نفت سپاهان میزان صادرات محصول نهایی به ۵۰ درصد نیز افزایش یافته است. در این مراسم، خانم دکتر تاج‌الدینی، نماینده اصفهان در مجلس و سردار مرتضی قربانی از فرماندهان ارشد دوران دفاع‌مقدس به سخنرانی پرداختند و دستاوردهای نفت سپاهان را ترقی برای صنعت نفت و پالایش کشور دانستند و همچنین این راه را حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی برشماردند. در پایان مراسم از نشان جدید SPEEDY که مزین به یوزپلنگ ایرانی شده است، با شعار «قدرت، سرعت ارمغان اسپیدی» رونمایی شد. این شرکت به‌عنوان حامی یوز ایرانی شناخته می‌شود و با قراردادن نماد این سرمایه ملی در بسته‌بندی‌های خود، نماد قدرت و چالاکی را به‌خوبی به تصویر کشیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =