کد خبر: 189824
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

معاون مهندسی شرکت پارس خودرو گفت: در راستای تصمیم گیری انجام شده مبنی بر تولید محصولات به صورت متمرکز در شرکت های زیرمجموعه گروه سایپا، از این پس پارس خودرو تبدیل به پایگاه تولید برند برلیانس در کشور می شود.

به گزارش اخبار خودرو ،شهریار طهماسبی معاون مهندسی شرکت پارس خودرو در حاشیه برنامه بازدید خبرنگارن از خط تولید برلیانس در شرکت پارس خودرو با بیان مطلب فوق گفت: سایپا قصد دارد تولید هر برند را در شرکت های گروه به صورت متمرکز ادامه دهد. در این راستا در اواخر دی ماه تصمیم گرفته شد که تولید خودروهای برند برلیانس در پارس خودرو ادامه پیدا کند و این شرکت پایگاه اصلی برلیانس در کشور باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این تصمیم کارگروه انتقال تولید برلیانس سری H200 از سایپا به پارس خودرو شکل گرفت و از اوایل بهمن ماه فعالیت عملیاتی برای این انتقال آغاز شد. البته به دلیل این که برلیانس سریH300 در حال حاضر در پارس خودرو به تولید می رسد و خط تولید این خودرو به راحتی با سری H200 هم کالیبره می شود، پروژه انتقال H200 تنها حدود ۱۴۴ روز زمان برد. طهماسبی در خصوص توقف تولید در دو هفته زمان مورد نیاز برای انتقال H200 به پارس خودرو نیز گفت: به دلیل این که پیش بینی کرده بودیم که چند روزی تولید باید متوقف شود، قبلا تیراژ تولید را بیشتر کردیم تا بتوانیم به نیاز بازار پاسخ دهیم. ضمن این که به دلیل استقبال بازار از این خودرو از اولین روزهای عرضه توسط سایپا در سال گذشته نیز قیمت آن در بازار بیش از کارخانه بود. هر چند ما با افزایش تیراژ در پارس خودرو بازار آزاد آن را هم کنترل خواهیم کرد.

گفتنی است تولید برلیانس سری H200 به طور رسمی ۱۶ بهمن ماه مصادف با ایام دهه مبارک فجر در شرکت پارس خودرو آغاز شد. به این ترتیب از این پس خط تولید برلیانس در شرکت پارس خودرو میزبان دو سری از محصولات برلیانس یعنی H300 و H200 خواهد بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
    حیف پارس خودرو که از ماکسیما و مگان رسیده به آشغالهای بی هویت چینی!! اگه مدیریت اینه به من بی سواد هم می تونند مدیریت شرکت متعبری مثل پارس خودرو را واگذار کنند!!
  • Hs ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
    واقعا صدحیف من خودم تو پارس مشغول بکارم یه زمانی بهترین خودروها رومیزدیم الان شده چینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =