کد خبر: 190370
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

لامبورگینی هفته پیش تأیید کرد که نسخه‌های پیش‌تولیدی اوروس در ماه فروردین وارد خط تولید خواهند شد. طبق خبری که از سوی GT Spirit منتشر شده، لامبورگینی اوروس در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد اما ظاهراً قبل از آن چندین رونمایی و معرفی شخصی نیز در راه خواهد بود.

به گزارش اخبار خودرو ،تصاویر جاسوسی چند ماه پیش را به یاد می‌آورید؟ تصاویری که به اشتباه یک آئودی Q7 استتار شده را با نام لامبورگینی اوروس معرفی کرده بودند؛ اما این بار با خودرویی واقعی طرف هستیم. شاسی‌بلند پر سروصدای اوروس برای اولین بار در دانمارک رؤیت شده و بدنه‌ای کاملاً تولیدی داشته و برخلاف پوشش‌های کامل آن نتوانسته این حقیقت را پنهان کند که فرم کلی خودرو تقریباً مشابه کانسپت رونمایی شده در ۵ سال پیش است.

در این تصویر شاهد سقف شیب‌دار و اورهنگ عقب کوتاه مشابه با نسخه‌ی مفهومی هستیم. خودرو تنها یک جفت خروجی اگزوز دارد اما به احتمال زیاد نسخه‌ی نهایی یک جفت دیگر نیز در سمت راست سپر خواهد داشت. به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب خودرو هنوز طراحی نهایی را ندارند اما با این وجود بازهم می‌توان شاهد مشابهات با نسخه‌ی کانسپت بود. لامبورگینی هفته پیش تأیید کرد که نسخه‌های پیش‌تولیدی اوروس در ماه فروردین وارد خط تولید خواهند شد. طبق خبری که از سوی GT Spirit منتشر شده، لامبورگینی اوروس در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد اما ظاهراً قبل از آن چندین رونمایی و معرفی شخصی نیز در راه خواهد بود. اوروس که از همان پلتفرم MLB بکار رفته در جدیدترین نسل آئودی Q7، نسل بعدی پورشه کاین و فولکس‌واگن توارگ بهره برده در تأسیسات لامبورگینی در ایتالیا ساخته خواهد شد. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو خواهد بود. گفته شده کمی بعدتر نیز نسخه‌ی پلاگین هیبرید اوروس در راه خواهد بود. استفاده از پیشرانه‌ی دیزلی در این خودرو رد شده اما نسخه‌ای تمام الکتریکی از آن در نظر گرفته خواهد شد. مدیر تحقیق و توسعه‌ی لامبورگینی آقای مائوریزیو رجیانی قول داده که اوروس در بحث استایل و ظاهر یک لامبورگینی خالص خواهد بود. او گفته که طراحی ظاهری و داخلی این خودرو بسیار بهتر از نمونه‌ی کانسپت خواهد بود. در زمان توسعه‌ی اوروس تأکید مدیران روی کاهش وزن و بهبود آئرودینامیک بوده بنابراین انتظار تولید یک شاسی‌بلند بسیار کارا از سوی کمپانی ایتالیایی را داریم. مدیرعامل لامبورگینی آقای استفانو دومنیکالی اظهار امیدواری کرده هر سال حدود ۳۵۰۰ دستگاه اوروس را به فروش برساند. اگر این خودرو موفق شود احتمال تولید سدان ۴ درب و حتی ورود به مسابقات فرمول ۱ وجود خواهد داشت. عملکرد اوروس در بحث فروش به معرفی یک خودروی اسپورت سطح پایه نیز وابسته است بنابراین اوروس مدلی بسیار حیاتی برای لامبورگینی محسوب می‌شود. [gallery link="file" ids="190372,190373,190374,190375"] منبع:پدال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =