کد خبر: 192236
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی این هفته خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از مهر ،سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه،محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان اجرا می شود.

وی افزود:به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۱۸ اسفندماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه در محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع بوده و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی افزود: در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه مورخ ۲۰ اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸تا ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۸،۱۹ و۲۰ اسفندماه ممنوع است.

سرهنگ قدمی، افزود: در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلر ها به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای چهارشنبه و جمعه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

ضمنا شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ باپیش شماره ۰۱۱ پلیس راه مازندران به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس های هموطنان گرامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =