کد خبر: 194739
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

چری یک روز قبل از نمایشگاه شانگهای اقدام به رونمایی از جدیدترین کانسپت خود با نام تیگو کوپه نموده است.

به گزارش اخبار خودرو ، این اس یو وی کوپه از طراحی عضلانی و اسپرت برخوردار بوده و در جلو و عقب دارای لبه های تیز می‍باشد و به نظر می‍رسد از کانسپت فضایی FV2030 نیز الهام گرفته است.

[caption id="attachment_194744" align="aligncenter" width="700"]چری تیگو کوپه چری تیگو کوپه[/caption]

این خودرو که شاید جذاب ترین محصول چری نیز باشد به گفته سازنده بسیار به خط تولید و محصول نهایی نزدیک است. و اگر محصول نهایی از چنین ظاهری برخوردار باشد می‍توان فروش بالایی برای آن پیش بینی نمود و این در گروهی که چری تا پیش از این به آن وارد نشده است (اس یو وی های کوپه) یک امتیاز محسوب می‍شود.

[caption id="attachment_194741" align="aligncenter" width="676"]چری تیگو کوپه چری تیگو کوپه[/caption]

تیگو کوپه در سبد محصولات چری بالاتر از تیگو ۷ به عنوان بزرگترین و مجهزترین اس یو وی این برند قرار خواهد گرفت و با توجه به قیمت حدود ۲۳ هزار دلار برای تیگو ۷، می‍توان قیمتی بین ۲۹ تا ۳۰ هزار دلار را برای تیگو کوپه متصور بود.

[caption id="attachment_194742" align="aligncenter" width="647"]چری تیگو کوپه چری تیگو کوپه[/caption]

در داخل خودرو بطور وسیعی از آلکانتارا استفاده شده است. دو نمایشگر در مقابل راننده قرار دارد که فرم کاملا تخت و مستطیلی شکل آنها انسان را به یاد کابین جنگنده ها می‍اندازد. تقریبا تمام عملکردهای خودرو از طریق همین نمایشگر در دسترس می‍باشد با این حال در پایین پنل مربوط به کنترل تهویه مطبوع مشاهده می‍شود. فرم غیرعادی صندلی ها نیز بی شباهت به هواپیماهای نظامی نیست و قطعا در محصول نهایی شاهد آن نخواهیم بود.

[caption id="attachment_194743" align="aligncenter" width="663"]چری تیگو کوپه چری تیگو کوپه[/caption]

در نمای عقب دو خروجی هوا و پایین تر از آن دو اگزوز در طرفین جلب نظر می‍کند. بنابراین با وجود اگزوزها قطعا با یک اتومبیل برقی روبرو نیستیم. در حال حاضر قدرتمندترین پیشرانه در محصولات چری موتور ۱٫۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخاری است که برای چنین اس یو وی بزرگی کافی به نظر نمی‍رسد.

[caption id="attachment_194740" align="aligncenter" width="700"]چری تیگو کوپه چری تیگو کوپه[/caption]

اینکه سازنده چینی یک روز پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه مراسم رونمایی مجزایی برای تیگو کوپه در نظر گرفته می‍تواند به این دلیل باشد که چری می‍داند در نمایشگاه شانگهای با بیش از ۱۵۰ مدل جدید از برندهای معتبر جهان شاید نتواند توجه رسانه ها را جلب کند که نشان از راه طولانی این برند چینی برای تبدیل شدن به خودروسازی معتبر در جهان دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    5
    خوبه
  • متین IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    2 0
    چین خیلی ماشین های خوبی میزنه خیلی تکنولوژی قوی دارند همه چی شون عالیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =