کد خبر: 195001
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

شرکت مدیران‌خودرو سال گذشته چری آریزو۵ را در نمایشگاه شیراز به بازار ایران معرفی کرد. این خودروی سدان نه‌چندان بزرگ با توجه به ظاهر و امکانات تا امروز توانسته است مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند.

به گزارش اخبار خودرو ، مدیران‌خودرو در سال ۹۵ توانست تولید چند هزار دستگاهی را برای آریزو۵ رقم بزند. حال با توجه به گزارش ISQI برای کیفیت این خودرو در بازار ایران، می‌توان نتیجه گرفت مالکان این خودرو گزینه مناسبی در بازار انتخاب کرده‌اند.

[caption id="attachment_171978" align="aligncenter" width="500"]چری آریزو 5 چری آریزو ۵[/caption]

در جمع‌بندی کلی خودروهای ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، چری آریزو۵ به‌عنوان باکیفیت‌ترین خودروی این بخش بازار شناخته می‌شود که توانسته است سه‌ستاره کیفی را نیز به دست آورد.

چانگان CS35 هم به‌عنوان یک کراس‌اوور کوچک با سه ستاره کیفی در رتبه بعدی قرار دارد و به‌عنوان دومین خودروی باکیفیت این بازه شناخته می‌شود.

مساله اینجاست افرادی باید به سراغ چری آریزو۵ بروند که نخست به دنبال ایمنی مناسب هستند و از طرفی مصرف سوخت خودرو نیز برایشان مهم است.

در این دو بخش چری آریزو۵ با داشتن شش کیسه هوا و سیستم‌های پایداری مختلف می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین با توجه به موتور ۵/۱ لیتری و وزن خودرو، اثبات شده است که این سدان چینی در رانندگی‌های معمولی شهری و جاده‌ای مصرف مناسبی دارد و می‌تواند برای خانواده‌هایی که دنبال خودروی اقتصادی هستند، مناسب باشد.

در کنار این مزایا، امکانات به‌نسبت خوبی نیز در آریزو۵ وجود دارد که مانند هر خودروی چینی، آن‌ها را در کابین آریزو۵ احساس می‌کنیم. کیفیت ساخت قطعات این خودرو هم به نسبت سایر محصولات چری در سطح کیفی بهتری قرار دارد.

چری آریزو۵ به گیربکس CVT با قابلیت تعویض‌دنده ۷ سرعته مجهز است. با اینکه این گیربکس نرمی خوبی را در سواری این خودرو تلفیق کرده است، ولی برای شتابگیری تا حدودی نمی‌تواند جوان‌ها را راضی کند. باید به یاد داشته باشیم شرایط فروش به‌نسبت آسان مدیران‌خودرو یکی از دلایلی است که مشتریان زیادی را جذب این خودرو می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =