کد خبر: 195709
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

تفاهم نامه ساخت کارخانه خودروسازی در دامغان با مشارکت بخش خصوصی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) عصر امروز (چهارشنبه) امضا شد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایرنا ،«منصور معظمی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، در این آیین که در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد، گفت: سیاست ایدرو توسعه بخش خصوصی و کمک به آنهاست و این مهم در همه قراردادهایی که پارسال و امسال امضا شده، رعایت شده است. به گفته این مسوول، ایدرو در هیچیک از قراردادها سهم مدیریتی ندارد و مدیریت در حقیقت از آن شرکای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است. وی بیان داشت: این امر با هدف استفاده از توانمندی های بخش خصوصی داخلی و خارجی و کمک به آنها برای سرمایه گذاری انجام می شود. معظمی یادآور شد: با توجه به سابقه ۵۰ ساله این سازمان، شرکت های داخلی و خارجی به مشارکت با ایدرو بسیار علاقه مندند. وی درباره امضای تفاهمنامه ایدرو با شرکت صنایع خودروسازی اروند گفت: مطابق این قرارداد، در دامغان خودرو سواری تولید می شود که نوع آن را در آینده مشخص می کنیم. مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان داشت: این قرارداد با مشارکت ۲۰ درصدی ایدرو و ۸۰ درصدی بخش خصوصی عملیاتی و اجرا می شود. «ابوالفضل حسن بیگی» نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی، نیز در این آیین گفت: دامغان بر سر راهگذر شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد. به گفته وی، ساخت این کارخانه می تواند برای استان های سمنان، مازندران و گلستان منشا سودمند باشد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی!!!! تو هر شهر یه لگنسازی میزنن تا هر وقت گفتن واردات سریع اشتغال رو بزنن تو سر مردم!!!! حالا مزیت تولید داشته باشیم یا نه٬ مردم تو جاده ها کشته بشن یا نه٬ میلیاردها تومن خرج درمان و دیه و نسل کشی بشه یا نه و... اصلا مهم نیست!!!! مهم حفض منافع ۴٪ های رانتخواره...............
  • حمید ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    سلام . با کدام تکنولوژی و مزیت های نسبی فقط صنعت خودرو را پیگیری می کنید . اگر فکر می کنید شرکت های خودرو سازی به انتقال تکنولوژی رازی می شوند بسیار ساده اندیش هستید .
  • کورش ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    ایکاش یکی از هم استانی و یا همشهری های من هم رئیس جمهور می شد
    • مهدی ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      گل گفتی دوست من.احسنت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =