کد خبر: 195723
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

نسل جدید تیگو ۵ با طراحی مدرن و اسپرت تر از سه ماه سوم سال جاری میلادی با قیمت بین ۱۳ تا ۲۱ هزار دلار وارد بازار چین خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ، این تصاویر نسل جدید چری تیگو ۵ می‍باشد. اتومبیل شاسی بلندی که به مراتب جذاب تر، شیک تر و اسپرت تر از نسل فعلی آن خواهد بود. نسل جدید تیگو ۵ در سه ماه سوم سال جاری میلادی وارد بازار چین خواهد شد و قیمت آن بین ۱۳ هزار تا ۲۱ هزار دلار می‍باشد.

[caption id="attachment_195724" align="aligncenter" width="600"]نسل جدید تیگو 5 نسل جدید تیگو ۵[/caption]

از جمله ویژگی های ظاهری این خودرو می‍توان به فاصله اندک چرخ ها تا ابتدا و انتهای بدنه، ستون های A، B و C مشکی رنگ، ستون D عریض و سقف مشکی رنگ اشاره کرد که دو ریل کاربردی روی آن نصب شده است.

[caption id="attachment_195725" align="aligncenter" width="600"]نسل جدید تیگو 5 نسل جدید تیگو ۵[/caption]

در تمام بخش پایینی تیگو ۵ و از جمله روی گلگیر شاهد قطعات پلاستیکی طوسی رنگ هستیم. در نمای جلو، جلوپنجره دارای فرمی شبیه به دیگر محصولات چری شده و در نمای عقب نشان چری با فاصله اندکی از دستگیره براق درب صندوق قرار گرفته و اگزوزها نیز مخفی هستند.

[caption id="attachment_195727" align="aligncenter" width="600"]نسل جدید تیگو 5 نسل جدید تیگو ۵[/caption]

این شاسی بلند به موتور ۱٫۵ لیتری توربو به قدرت ۱۴۷ اسب بخار مجهز است که خروجی آن از طریق گیربکس ۶ دنده دستی یا ۶ دنده DCT به چرخ های جلو منتقل می‍شود.

[caption id="attachment_195728" align="aligncenter" width="571"]نسل جدید تیگو 5 نسل جدید تیگو ۵[/caption]

نسل جدید چری تیگو ۵ اولین محصول این خودروساز است که بر روی پلتفرم T1X سوار می‍شود. چری برنامه عرضه نسخه ۷ نفره تیگو ۵ را نیز در دست دارد که البته با تیگو ۷ متفاوت خواهد بود. طول، عرض و ارتفاع تیگو ۵ به ترتیب ۴۳۳۸، ۱۸۳۰ و ۱۶۴۵ میلیمتر بوده و فاصله دو محور آن از هم ۲۶۴۰ میلیمتر می‍باشد.

[caption id="attachment_195730" align="aligncenter" width="564"]نسل جدید تیگو 5 نسل جدید تیگو ۵[/caption]

در داخل خودرو با یک داشبورد ساده و دارای پنل های همرنگ با بدنه روبرو هستیم. کنسول وسط همانند هامر بسیار پهن بوده و ممکن است به نظر برخی عجیب برسد.

[caption id="attachment_195726" align="aligncenter" width="600"]نسل جدید تیگو 5 نسل جدید تیگو ۵[/caption]

تقریبا تمام عملکردهای خودرو از طریق نمایشر ۹ اینچی لمسی روی داشبورد قابل کنترل است. صندلی ها نیز از جنس آلکانتارا با دوخت قرمز رنگ می‍باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =