کد خبر: 197105
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه نسل جدید پیکاپ تونلند این شرکت از امروز پنجشنبه ۱۱ خردادماه خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو ،پیکاپ تونلند از سال ۹۲ در سبد محصولات این شرکت قرار گرفته و پس از استقبال بالای خریداران، عرضه نسل جدید این محصول از سال گذشته برنامه‌ریزی شده است. پیکاپ تونلند بر اساس آخرین گزارش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) باکیفیت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور است که با موتور ۱۷۴ اسب بخاری و ۲۸۰۰ سی‌سی CUMMINS پرقدرت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور نیز به حساب می‌آید.

از مهم‌ترین تغییرات نسل جدید پیکاپ تونلند می‌توان به افزایش قدرت موتور نسبت به نمونه‌های قبلی، بهبود تزئینات داخلی نسبت به مدل قبلی که فضای داخلی آن را بهبود بخشیده و همچنین برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز به فیلتر دوده DPF در راستای حفظ محیط زیست اشاره کرد. پیکاپ تونلند محصولی۴WD با امکان تغییر وضعیت به صورت برقی است که با برخورداری از شاسی مستقل و بدنه مستحکم و همچنین استفاده از برند BORGWARNER به عنوان بهترین برند در جعبه دنده کمکی(Transfer case) امکان عبور آسان و بدون دردسر از مناطق صعب‌العبور را به راننده می‌دهد. این محصول از سیستم ترمز ABS+EBD برخوردار است و با وجود ابعاد آن با توجه به سیستم تعلیق بسیار نرم استفاده شده و جادار بودن و راحتی سرنشینان و همچنین اقتصادی بودن آن و کسب عنوان کم‌مصرف‌ترین پیکاپ حال حاضر کشور، می‌تواند یک گزینه مناسب به عنوان یک خودرو سواری و روزمره نیز مطرح باشد. طرح فروش نقدی و اقساطی وانت پیکاپ فوتون بنزینی - قابل اجرا از تاریخ ۹۶/۰۳/۱۱ :

* سایر شرایط :  ۱ - در روش های فروش اقساطی ، متقاضی می تواند یکی از روش های بازپرداخت تسهیلات را انتخاب نماید وهمچنین می تواند تسهیلات کمتر و یا مدت بازپرداخت کمتری را (بانرخ سود همان روش) دریافت وتکمیل مالی نماید. ۲ - تخصیص تسهیلات بر اساس ضوابط شرکت شامل ترهین خودرو/ بیمه بدنه" ذینفع شرکت ایران خودرو دیزل" با هزینه خریدار/یک ضامن معتبر " کاسب یا کارمند"(برای خرید یک دستگاه می توان به جای معرفی ضامن،یک فقره چک معادل اصل و فرع مبالغ اقساط ارائه نمود.) ۳ - با درخواست خریدار ، پرداخت اقساط یکماهه قابل محاسبه وپرداخت بصورت هردو ماه یکبار نیز می باشد. ۴ - انجام تغییر نام بدون هیچگونه هزینه ای تا قبل از تکمیل مالی امکانپذیر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =