کد خبر: 197249
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

اخیرا از جدیدترین پروژه کاری خود روی فراری ۴۸۸ GTB با لقب جدید N-Largo رونمایی کرده که برای آن یک بدنه تقویت شده و پیشرانه‌ای قدرتمند در نظر گرفته است.

به گزارش اخبار خودرو ،نووی‌تک روسو، تیونر آلمانی صنعت خودرو با قدمت نزدیک به ۱۰ سال که بیشتر پروژه‌هایش را از محصولات فراری و به‌تدریج از فیات و آلفارومئو انتخاب می‌کند، اخیرا از جدیدترین پروژه کاری خود روی فراری ۴۸۸ GTB با لقب جدید N-Largo رونمایی کرده که برای آن یک بدنه تقویت شده و پیشرانه‌ای قدرتمند در نظر گرفته است.

اگرچه باور این موضوع برای اکثر ما سخت است اما هستند افرادی که فراری ۴۸۸ استاندارد را کافی نمی‌دانند. خوشبختانه تیونرهای زیادی در بازار افترمارکتی حضور دارند تا این عطش را برطرف کنند و نمونه‌های قدرتمندتری را تحویل مالکان دهند. جدیدترین محصول حاصل کار نووی‌تک روسو به حساب می‌آید که پکیج تیونینگ لیمیتد ادیشن خود را برای اسب رقصان تویین‌توربو تدارک دیده است. زیر خودرو رینگ‌های NF6 NL با اندازه‌ ۲۲ اینچی قرار گرفته و سیستم تعلیق نیز اندکی کم‌ارتفاع‌تر از قبل است و البته یک سیستم لیفت هیدرولیکی نیز برای جلوگیری از کف خودرو به سرعت‌گیرها وجود دارد. البته نووی‌تک تنها زمانی نووی‌تک می‌شود که دستی نیز به باطن خودرو زده باشد. هم‌اکنون پیشرانه‌ ۸ سیلندر ۹/۳ لیتری تویین‌توربو قدرت ۷۷۲ اسب‌بخاری و گشتاور ۸۹۲ نیوتون‌متری دارد که نسبت به قبل افزایش به ترتیب ۱۰۲ اسب‌بخاری و ۱۳۱ نیوتون‌متری را نشان می‌دهد. این میزان خروجی تقریبا به اندازه‌ فراری F12 Tdf و ۸۱۲ سوپرفست جدید است. به عنوان نتیجه، این تیونر آلمانی می‌گوید اصلاحات انجام‌شده منجر به کسب رکورد شتاب ۲٫۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۴۱ کیلومتر‌برساعتی شده است. این پکیج‌ها هم برای ۴۸۸ GTB سقف ثابت و ۴۸۸ اسپایدر در دسترس هستند. تنها ۱۱ دستگاه از این خودروها ساخته خواهند شد و کابین خودروها نیز بنا به سلیقه‌ مالکان بهبود خواهد یافت. [gallery link="file" ids="197255,197256,197257"]

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =