کد خبر: 198235
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

شرکت خودروسازی آئودی، چهارمین نسل از خودروی مدل A8 را در ۱۱ جولای یعنی ۲۰ تیر به‌صورت رسمی در رویداد Audi Summit در شهر بارسلونای اسپانیا معرفی می‌کند.

به گزارش اخبار خودرو ،چهارمین نسل از آئودی A8 پیش‌از معرفی رسمی در ماه آینده میلادی، کمتر از ۱۰ روز دیگر با حضور در نسخه جدید فیلم « Spider-Man: Homecoming» روی پرده سینماهای جهان خواهد رفت.

شرکت خودروسازی آئودی، چهارمین نسل از خودروی مدل A8 را در ۱۱ جولای یعنی ۲۰ تیر به‌صورت رسمی در رویداد Audi Summit در شهر بارسلونای اسپانیا معرفی می‌کند. با وجود معرفی رسمی در ماه آینده، جدیدترین اخبار آئودی حکایت از همکاری این شرکت با فیلم‌سازان آمریکایی برای تبلیغ و نمایش پیش از موعد این خودروی پر‌طرفدار در نسخه جدید فیلم پرمخاطب «مرد عنکبوتی» دارد. بنابراین علاقه‌مندان به آئودی A8 و دوست‌داران سینما نظاره‌گر نخستین تصاویر چهارمین نسل از این خودرو که گفته می‌شود اولین محصول آئودی مجهز به فناوری هیبرید خفیف ۴۸ ولت است، خواهند بود. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند آئودی A8 جدید مجهز به تکنولوژی رانندگی خودران خواهد بود و طبیعتا برای جبران افزایش وزن ۴۵‌کیلوگرمی خود مجهز به پیشرانه قوی‌تری نسبت به نسل‌های قبل است. A8 جدید، نخستین محصول آئودی خواهد بود که به‌صورت استاندارد به فناوری هیبرید خفیف ۴۸ ولت مجهز است اما هنوز معلوم نیست این سیستم در کنار کدام پیشرانه قرار خواهد گرفت ولی به‌احتمال‌زیاد پیشرانه V6 کم‌قدرت A8 به این سیستم مجهز خواهد بود. این در حالی است که رئیس بخش سیستم‌های هیبرید آئودی «Alexander Kruse» وعده داده است این سیستم به‌سرعت به دیگر مدل‌ها نیز راه یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =