کد خبر: 199099
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

لیبرتی‌واک تیونری است که به سوپراسپرت‌های تراز اول اروپایی علاقه‌ وافری نشان داده و در آخرین پروژه خود، لامبورگینی اوراکان را به زیر تیغ برده است.

به گزارش اخبار خودرو،نام ژاپنی‌ها در خودروسازی با ساخت اتومبیل‌های کم‌مصرف و مقرون به‌صرفه گره خورده است. لیبرتی‌واک تیونری است که به سوپراسپرت‌های تراز اول اروپایی علاقه‌ وافری نشان داده و در آخرین پروژه خود، لامبورگینی اوراکان را به زیر تیغ برده است. شاید نام لیبرتی‌واک به اندازه‌ تیونر‌های نام‌‌آشنایی چون منصوری، هامان، برابوس و شمار دیگری از مطرح‌ترین تیونرهای جهان شناخته‌شده نباشد، اما این تیونر ژاپنی علاقه‌ زیادی به نام‌های اروپایی دارد و سابقه‌ تیونینگ فراری ۴۵۸ ایتالیا و لامبورگینی اونتادور را می‌توان در کارنامه‌ آن دید. این تیونر ژاپنی حال سراغ لامبورگینی اوراکان رفته و اولین تصاویر منتسب به این خودروی تیون شده را منتشر کرده است.

لیبرتی‌واک به زیبایی هرچه تمام با خطوط بدنه‌ اوراکان بازی کرده است. این تیونر علاوه بر اتصال رکاب به طرفین، قسمت زیرین ورودی هوای جلوی خودرو را نیز هماهنگ با رکاب‌ها، توسعه بخشیده است. همچنین باید به کاهش بیش از پیش ارتفاع این خودرو اشاره کرد که مرکز ثقل خودرو را در مقایسه با نسخه‌ استاندارد کاهش داده است. از دیگر تغییرات می‌توان به دیفیوزر و اسپویلر تعبیه‌شده در قسمت پشت خودرو اشاره کرد. لیبرتی‌واک از رینگ‌های آلیاژی مشکی به‌همراه تایرهای دیوار کوتاه و پهن، برای عملکرد بهتر و همچنین زیبایی بصری این سوپراسپرت ایتالیایی استفاده کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =