کد خبر: 199144
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

روز گذشته چهارمین نمایشگاه خودروی البرز به عنوان اولین رویداد خودرویی کشور در سال ۹۶ و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی همزمان با حضور تولیدکنندگان داخلی، واردکنندگان و صنعت‌کاران این حوزه کار خود را شروع کردند.

به گزارش اخبار خودرو ،روز گذشته چهارمین نمایشگاه خودروی البرز به عنوان اولین رویداد خودرویی کشور در سال ۹۶ و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی همزمان با حضور تولیدکنندگان داخلی، واردکنندگان و صنعت‌کاران این حوزه کار خود را شروع کردند. تفاوت این دوره نمایشگاه البرز با دوره‌های پیشین تنوع محصولات و تولیدکنندگان شرکت‌کننده در این نمایشگاه است که در بخش خودرو شرکت‌هایی مانند ایران‌خودرو، سایپا، پارس‌خودرو، جهان‌نوین آریا، آرین‌موتور، مدیران‌خودرو و کارمانیا حضور فعالی دارند. در نمایشگاه ارومیه نیز شاهد فعالیت شرکت‌های بزرگ هستیم که پیش‌بینی می‌شود مانند دوره قبلی این نمایشگاه نیز از استقبال خوبی برخوردار باشد. لوکس‌ترین‌ها در غرفه نگین‌خودرو شرکت نگین‌خودرو به عنوان یکی از اصلی‌ترین حاضران در نمایشگاه خودرو ارومیه به حساب می‌آید. این شرکت در دومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی خودرو ارومیه با چهار محصول حضور پیدا کرده است. تلیسمان و کولئوس به عنوان گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای این نمایشگاه به حساب می‌آیند. همچنین داستر و سیمبل به عنوان دو محصول دیگر نگین‌خودرو شناخته می‌شوند و این روزها فروش خوبی را برای نگین‌خودرو ایجاد کرده‌اند. با توجه به اینکه کولئوس به تازگی وارد جاده‌های کشور شده، حضور این خودرو در نمایشگاه باعث شده است شلوغی به نسبت زیادی دور این کراس‌اوور شکل بگیرد. کولئوس با توجه به قابلیت‌های رقابتی و فروش خوب در بازار کشور به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای این نمایشگاه به حساب می‌آید. با توجه به اینکه نمایندگی ارومیه نگین‌خودرو حضور فعالی در عرصه فروش محصولات رنو در این کلان‌شهر دارد، شاهد هستیم حضور محصولات وارداتی رنو در نمایشگاه فعال به نظر می‌رسد.

تلیسمان هم به عنوان لوکس‌ترین سدان نمایشگاه معرفی می‌شود. این خودرو در نسخه E3 فول‌آپشن به نمایشگاه ارومیه آمده و با رنگ آبی‌تیره نظرهای زیادی را به سمت خود کشانده است. وجود شرایط فروش اقساطی برای این سدان باعث شده است در نمایشگاه خودرو ارومیه از آن استقبال شود. داستر هم به عنوان یک کراس‌اوور کاربردی در حال حاضر فروش خوبی در بازار ایران دارد. رنو سیمبل هم به عنوان یکی از ارزان‌ترین سدان‌های وارداتی در حال حاضر با استقبال به نسبت خوبی در نمایشگاه مواجه شده است. این دوره از نمایشگاه خودرو ارومیه تا روز جمعه پا برجاست و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

محبوبیت چانگان ایدو هاچ‌بک سال گذشته مدیرعامل سایپای‌کاشان در نشست مطبوعاتی اعلام کرد در سال ۹۶ نسخه مونتاژ داخل چانگان ایدو به بازار می‌آید. با گذشت زمان شاهد هستیم در تمام نمایشگاه‌های خودرو، سایپا چانگان ایدو را با خود به همراه می‌آورد. ولی نسخه XT یا همان هاچ‌بک این خودرو به نمایشگاه‌ها می‌آید و به هر حال می‌تواند از نسخه سدان جذاب‌تر باشد. زیرا این خودروی هاچ‌بک از نظر طراحی در سطح بالایی قرار دارد و از نظر کیفی در سطح CS35 مونتاژ است. وقتی کیفیت این خودرو را نگاه می‌کنید، می‌تواند در بازار ایران حرف‌های زیادی داشته باشد. ایدو هاچ‌بک در صورتی که قیمتی کمتر از ۶۰ میلیون تومان را در بازار ایران داشته باشد، می‌تواند رقابت را برای بسیاری از رقبا سخت کند. وجود امکاناتی نظیر سانروف، تودوزی چرم مصنوعی، چهار کیسه هوا، کروزکنترل، آینه تاشوی برقی، موتور ۶/۱ لیتری ۱۲۳ اسب‌بخاری، گیربکس چهار سرعته اتوماتیک و... باعث می‌شود از نظر فنی و امکانات در میان رقبا در جایگاه خوبی قرار داشته باشد. بی‌شک اگر چانگان ایدو XT به صورت وارداتی وارد بازار کشور شود، نمی‌تواند موفقیت خوبی داشته باشد. زیرا قیمت آن بیش از ۷۰ میلیون تومان می‌شود و توجیه قوی برای خرید آن وجود ندارد. ولی اگر به صورت مونتاژ داخل وارد بازار کشور شود، می‌تواند به مراتب موفقیت بیشتری در بازار داشته باشد. به غیر از چانگان ایدو XT، سایپا خودروهای CS75 و CS35 را هم به نمایشگاه آورده است. ولی نمی‌توان امیدوار بود CS75 در چند ماه آینده وارد بازار کشور شود. شرایط ویژه آرین‌موتور در البرز شرکت آرین‌موتورپویا که به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران شناخته می‌شود. با محصولات متنوع میتسوبیشی به نمایشگاه البرز آمده که با استقبال خوب بازدیدکنندگان هم مواجه شده است. اوتلندر یکی از کراس‌اوورهای اصیل و باکیفیت این نمایشگاه شناخته می‌شود که این روزها در جاده‌های کشور تردد به نسبت زیادی دارد. در حال حاضر آرین‌موتور به مناسب حضور در نمایشگاه خودرو البرز، شرایط فروش ویژه نقدی و اقساطی را ارائه داده است. همچنین برای برخی از طرح‌های فروش تخفیف نمایشگاهی مناسبی هم در نظر گرفته که در روز اول استقبال خوبی برای خرید خودروها در استان البرز شده است. قیمت مناسب در کنار کیفیت و اصالت میتسوبیشی باعث شده است غرفه آرین‌موتور به عنوان یکی از خاص‌ترین و کامل‌ترین بخش‌های نمایشگاه خودرو البرز شناخته شود.

تیگو۷ به نمایشگاه ارومیه آمد شرکت مدیران‌خودرو به عنوان شریک تجاری چری چین در ایران به وسیله نمایندگی منطقه‌ای خود به نمایشگاه ارومیه آمده است. به غیر از حضور خودروهای قبلی این برند در ایران، امروز شاهد هستیم تیگو۷ هم به نمایشگاه خودرو ارومیه آمده که احتمالا قیمتی بیش از ۱۲۰ میلیون تومان را پیدا می‌کند. در حال حاضر مدیران‌خودرو شرایط فروش تیگو۷ را اعلام نکرده است ولی شنیده‌ها حاکی است تا پایان تیر ماه رونمایی رسمی و شرایط فروش آن اعلام می‌شود. تیگو۷ خودرویی است کراس‌اوور که در چند ماه آینده وارد بازار اروپا می‌شود. این خودرو به موتور ۵/۱ لیتری توربو ۱۴۷ اسب‌بخاری مجهز است. همچنین امکانات زیاد این خودرو می‌تواند استقبال آن را در بازار بسیاری از کشورهای در حال توسعه تضمین کند. شرایط فروش آسان است که می‌‌تواند فروش به نسبت خوب این کراس‌اوور را در بازار ایران رقم بزند. زیرا محدوده قیمتی تیگو۷ به شکلی تعیین شده که شاید انتخاب آن میان رقبای کره و ژاپنی سخت به نظر رسد.

دست پر کارمانیا در البرز شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک تجاری بی‌وای‌دی چین در ایران شناخته می‌شود. این شرکت چند ماهی است بی‌وای‌دی S6 را به خط تولید خود آورده و با استقبال خوب مشتریان مواجه شده است. در حال حاضر کارمانیا به مناسبت حضور در نمایشگاه خودرو البرز شرایط فروش جدید این خودرو را اعلام کرده که هدایای ویژه‌ای را هم برای مشتریان قرار داده است. به غیر از S6، کارمانیا خودروی F3 جدید را هم به غرفه خود آورده که احتمالا در نیمه تابستان فروش آن آغاز و از نیمه پاییز روانه جاده‌های کشور می‌شود. F3 خودرویی است با موتور ۵/۱ لیتری که با قدرت ۱۰۷ اسب‌بخار به بازار ایران می‌آید. وجود امکاناتی نظیر دوربین عقب و دوربین زیر آینه، سانروف، مانیتور، تودوزی چرم، استارت دکمه‌ای و... باعث شده است این سدان چینی تا حدی متفاوت از سایر رقبا باشد. احتمالا قیمت این خودرو کمتر از ۶۰ میلیون تومان در بازار ایران تعیین می‌شود. بی‌وای‌دی E6 هم به عنوان اولین خودروی برقی قابل عرضه در بازار ایران شناخته می‌شود. این خودرو در بازار اروپا و آمریکا به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات برقی شناخته می‌شود که کارمانیا آن را برای عرضه به نمایشگاه خودرو کرج آورده است.

برلیانس C3 کراس بار دیگر به نمایش درآمد برلیانس C3 کراس که برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی سال ۱۳۹۴ مشهد به نمایش در آمده بود، بار دیگر در دومین دوره نمایشگاه خودروی ارومیه به معرض دید عموم درآمد. پارس‌خودرو که در نمایشگاه ارومیه حضوری به نسبت پر رنگ را تجربه می‌کند، با نمایش نسخه ارتقا یافته برلیانس H320 نوید عرضه زودهنگام این خودرو را به علاقه‌مندان داد. تفاوت عمده کراس جدید پارس‌خودرو نسبت به نسخه هاچ‌بک معمولی ، فلپ‌های پلاستیکی گلگیرها و رینگ‌های بزرگ‌تر و سقف مشکی از مشخصه‌هایی هستند که می‌توان نسخه کراس را تشخیص داد. که البته با توجه به گفته مسئولان پار‌س‌خودرو ۱۵ تغییر و نکته مثبت در این خودرو نسبت به نسخه هاچ‌بک لحاظ شده است. زمان عرضه این خودرو همچنان مشخص نشده اما باتوجه به نمایش درآمدن این خودرو در نمایشگاه ارومیه، انتظار می‌رود تا پایان تابستان شاهد ورود این خودرو با قیمتی کمتر از ۶۰ میلیون تومان به خیابان‌ها باشیم. برلیانس C3 کراس دارای یک پیشرانه چهار سیلندر خطی بنزینی با حجم دقیق ۱۴۹۸ سی‌سی با توان ۱۰۳ اسب‌بخار است. مشخصات فنی این خودرو دقیقا برابر با برلیانس H320 بوده و از یک جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک بهره‌ می‌گیرد. از جمله امکانات و آف برقی، سنسور دنده عقب، تنظیم الکتریکی آینه‌های جانبی، شیشه بالابر برقی، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =