کد خبر: 199414
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

بدون‌شک علاقه‌مندان به محصولات مرسدس‌بنز اسپرینتر را به‌عنوان ون کاری خود انتخاب خواهند کرد و همین امر باعث می‌شود شرکت فوق یک بسته ویژه به آنها ارائه دهد.

به گزارش اخبار خودرو ،Lorinser متخصص شناخته‌شده محصولات مرسدس‌بنز، نه‌تنها به‌دنبال ارائه محصولات اسپرت و قدرتمند است، این بار در نظر دارد یک ون جدید مناسب مشتریان علاقه‌مند این بخش را عرضه کند. بدون‌شک علاقه‌مندان به محصولات مرسدس‌بنز اسپرینتر را به‌عنوان ون کاری خود انتخاب خواهند کرد و همین امر باعث می‌شود شرکت فوق یک بسته ویژه به آنها ارائه دهد.

این شرکت امکان سفارش طراحی داخلی و همکاری مشترک را برای مشتریانش فراهم می‌‌کند و آنان می‌توانند هر چیز جدیدی از کف‌پایی‌های تازه گرفته تا روکش‌های چرم را به خودرو اضافه کنند. لورنزر البته وقت خود را بیشتر صرف قسمت خارجی خودرو کرده است. این تغییرات شامل چراغ‌های LED یا کلاسیک به همراه جلوپنجره جدید هستند. از دیگر امکانات اسپرینتر جدید می‌توان به گل‌گیرهای بزرگ‌تر، ترمزهای بهتر و رینگ‌های ۱۸ اینچی چندپره اسپرت که هرکدام ۷۱۴ یورو قیمت دارند، اشاره کرد. با سفارش نوع جلو پنجره قیمت کل این کیت ارتقایی بین ۱۰۲۷۹ تا ۱۰۷۱۹ یورو خواهد بود. در حال‌حاضر هیچ جزئیاتی در مورد تغییرات عملکردی خودرو اعلام نشده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =