کد خبر: 202503
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گفته مدیران سایپا سعی شده تا ساینا اتوماتیک از نظر کیفی پیشرفته باشد و پا‌به‌پای سایر خودروهای ۳۰ تا ۴۰ میلیون‌تومان رقابت کند.

به گزارش اخبار خودرو ،گروه خودروسازی سایپا روز گذشته پیش‌فروش ساینا اتوماتیک را انجام داد و قرار است این خودرو با نسخه فول‌آپشن به دست مشتریان برسد. همچنین قیمت رسمی این مدل ۳۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان اعلام شده است. به گفته مدیران سایپا سعی شده تا ساینا اتوماتیک از نظر کیفی پیشرفته باشد و پا‌به‌پای سایر خودروهای ۳۰ تا ۴۰ میلیون‌تومان رقابت کند. اما هستند مشتریانی که حساسیت و اصرار خرید خودروی صفرکیلومتر را ندارند. این افراد می‌توانند با هزینه ساینا اتوماتیک فول یک دستگاه خودروی اتوماتیک کارکرده را در بازار ایران خریداری کنند. با بودجه حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون‌تومان می‌توان سراغ ۲۰۶ صندوقدار اتوماتیک نیز رفت. البته این خودرو با مدل ۹۱ قیمتی کمتر از ۳۵ میلیون‌تومان دارد و می‌توان با هزینه حدود ۳۷ میلیون‌تومان نسخه کم‌کار آن را خریداریکرد. به غیر از ۲۰۶ صندوقدار اتوماتیک می‌توان سراغ ۲۰۷ اتوماتیک رفت که این روزها با قیمتی حدود ۳۵ تا ۳۸ میلیون‌تومان در نسخه‌های کارکرده معامله می‌شود. اگر نخواهیم سراغ خودروهای پژو برویم، می‌توان سراغ تندر۹۰ اتوماتیک مدل ۹۲ و ۹۳ رفت. نسخه‌های کارکرده تندر۹۰ اتوماتیک ایران‌خودرو با مدل‌های ذکر شده قیمتی حدود ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۲۹ میلیون‌تومان را دارند. با توجه به اینکه تندر۹۰ اتوماتیک و ۲۰۶ اتوماتیک با استقبال به نسبت خوبی در بازار خودروی کشور مواجه شده‌اند، اما نمونه کارکرده آنها نیز هزینه‌ها و مشکلات مربوط به خودش را دارد. البته ساینا اتوماتیک امکاناتی نظیر کروز کنترل، محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای، مانیتور و... را به نسبت دو خودروی کارکرده نام برده بیشتر دارد و می‌توان نظر آپشن‌پسندان را به سمت خود بکشاند. ضمن اینکه مالک خودروی صفرکیلومترشدن لذت بیشتری دارد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    ایا ساینا ایمنی هم دارد مثل تندر و ۲۰۶ ؟جان انسان ها مهم است یا پول پس اونای ک ب فکر جان خود و خانواده هستن مشکلات دست دوم ایمن را ب جان میخرند
  • پ ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    ساینا ..... که نیاز به تولید نداشت
  • مجید ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    شکست سختی خواهد خورد
  • رضا ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
    آقا جان وقتی میبینن هرقیمتی بدن ملت همیشه در صحنه در یه ساعت رکورد خرید میزنن همینه کی باورش میشه سیصدوسی چهل هزار نفر بخوان ساندرو استپ همزمان بخوان ثبت نام کنن ایناست که اینارو جری کرده هربلایی خواستن سر ملت آوردن آخه عؤض کردن سپر هم شد تولید خودروی جدید شرمداره والله درثانی دوست عزیز که فرمودی شکست کدوم شکست اینا همش بابرنامه پامیزارن میدون تا حالا کدوم قیمت گذاری شون شکست خورده تایه عده ساده لوح وبیشتر ازاون دلالان خون آشام بازار هستن وضعمون بدتر هم میشه بد مافیاییه این فرغون سازان
  • خودم ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
    یعنی هستند کسانی که بخاطر چند میلیون ارزان بودن تتدر پلاس اتومات رو که در دنیا جواب پس داده رو نخرن و بعد ساینا اتومات بخرن؟؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =