کد خبر: 207907
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی شرکت های تحت پوشش، خط تولید وانت پیکاپ "ریچ" در آینده ای نزدیک از پارس خودرو به زامیاد منتقل خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ،محسن جهرودی در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن اعلام این مطلب افزود: با انتقال خط تولید وانت پیکاپ تک کابین و دو کابین "ریچ" به شرکت زامیاد به عنوان شرکتی باسابقه و پیشرو در زمینه تولید وانت، ضمن استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی و انسانی در این شرکت، دیدگاهمان به مقوله تولید وانت در گروه خودروسازی سایپا را تخصصی تر می نماییم.

وی در ادامه به نگاه ویژه سایپا به تولید خودروهای مسافری اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا،  به زودی تولید مجدد اتوبوس در شرکت زامیاد آغاز می شود. گفتنی است، وانت ریچ خودرویی دو کابین و دو دیفرانسیل است که تولید آن از سال ۱۳۹۳ در شرکت پارس خودرو آغاز شده است .این خودرو بر اساس پلت فرم نیسان پیکاپ ساخته شده و شباهت زیادی به آن دارد. "ریچ "علاوه بر قابلیت آفرود داشتن و عبور از موانع ناهموار، برای کاربری های متفاوتی استفاده می شود که می توان به نسخه آمبولانس آن نیز اشاره کرد. کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، سیستم ترمز ضد قفل ، سیستم تهویه مطبوع دستی ، شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، قفل مرکزی ، تنظیم ارتفاع نور چراغ ها جلو ، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی و سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و پورت USB از آپشن های وانت ریچ است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    ۴ماه است نام نویسی کرده ام بد قولی میکنند جواب گو نیستند و وانت ریچ برای تحویل ندارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =