کد خبر: 208065
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

شرکت رامک خودرو اعلام کرد، تیوولی با شرایط فروش اعتباری ۱۸۰ روزه تحویل خریداران خواهد شد.

به گزارش اخبار خودرو ،خریداران می توانند برای ودیعه اول بین بازه ۲۰ الی ۶۰ میلیون تومان یکی را انتخاب کنند. اگر خریداران برای ودیعه اول مبالغ ۲۰ الی ۴۰ میلیون تومان را انتخاب کنند می‌بایست برای ودیعه دوم ۶۰ روز بعد ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان پرداخت کنند و ۶۰ روز بعد نیز برای ودیعه سوم همان مبلغ را واریز کنند. اما اگر خریداران برای ودیعه اول مبلغ ۵۰ یا ۶۰ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کنند دیگر نیاز به پرداخت ودیعه دوم و سوم نخواهد بود. در تمامی انتخاب‌ها موقع تحویل خودرو خریداران باید مبلغ ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را برای تکمیل مبلغ خودرو پرداخت کنند. شرکت رامک خودرو برای خریداران دو نوع تسهیلات با مبالغ ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در نظر گرفته است که تعداد اقساط و نرخ سود و مبلغ اقساط ان نیز با توجه به انتخاب خریداران متغیر خواهد بود. گفتنی است که نرخ سود انصراف این طرح ۱۴ درصد است و تمامی هزینه های شماره‌گذاری و بیمه بر عهده شرکت خواهد بود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خودم ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
    شرکت رامک خودرو صادق باش با مردم اول چرا مبلغ مالیات رو بهش اشاره نمیکنید؟ با قیمت ماشین حسابش کنید دیگه مشتری بدبخت که علم غیب نداره یه هو اخری کاری میگید چند میلیونم مالیاته دوم اشاره کنید به کسر ۲میلیون تومن در صورت انصراف از پیش پرداخت مشتری بابت هزینه های نمایندگی سوم ایا سود مشارکت فقط به روزای کاری تعلق میگیرد؟؟
  • مصطفوی ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    رامک خودرو ... هستند. پول کامل را از سال گذشته ازمردم گرفته و قرار بوده سه ماه قبل خودرو را تحویل دهند که تاکنون خودرو مردم بدبخت را نداده وجالبه تا چند ماه دیگرهم نمی خواهند خودرو را تحویل دهند.ضمنا اعلام کردند که اگر نمی خواهید بیایید پول خود را بگیرید.زهی ...
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
    خدا به داد این مردم برسه با این همه ... علنی . کیه که جلوی این بساط رو بگیره اخه تا کی با اعصاب و جیب مردم بازی میکنید
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
    چرا جریمه تاخیر رو نمیدی مگه تو قرارداد متعهد نشدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

آخرین اخبار