کد خبر: 208160
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

قضیه مورد اشاره کلارکسون به سال ۲۰۰۸ و تست نسل اول رودستر تسلا بازمی‌گردد که کلارکسون نشان داد پس از تمام شدن باتری این خودرو، ضعف در ترمزگیری وجود دارد.

مجری اصلی مستند گرندتور در مصاحبه با دیلی بیست در مورد ایلان‌ماسک سخن گفت: «او از من شکایت کرد و به دادگاه استیناف رفت اما شکست خورد. اگر در اینترنت جست‌وجو کنید، منظور مرا متوجه خواهید شد. البته من نمی‌توانم تمام چیزهایی را که پس از شکایت ماسک متوجه شدم، بگویم، اما تنها اشاره می‌کنم که ماسک اصلا علاقه‌ای به شکست ندارد و متاسفانه در مورد من دو بار این اتفاق برای او رخ داده است، حالا او در این جریان مثل انگور تلخ شده است.»

[caption id="attachment_208161" align="alignleft" width="345"]جدال کلارکسون و ماسک جدال کلارکسون و ماسک[/caption]

قضیه مورد اشاره کلارکسون به سال ۲۰۰۸ و تست نسل اول رودستر تسلا بازمی‌گردد که کلارکسون نشان داد پس از تمام شدن باتری این خودرو، ضعف در ترمزگیری وجود دارد.

ایلان ماسک از کلارکسون شکایت کرد و در دادگاه شکست خورد و پس از آن به یکی از منتقدان کلارکسون بدل شد. البته کلارکسون به‌تازگی از تست مدلX در فصل دوم گرندتور، ابراز رضایت کرده است.

اما این علاقه‌مندی و نقد مثبت، اثری بر رابطه او با خالق این خودرو یعنی ایلان‌ماسک نداشته است. او در ادامه گفت‌وگوی خود با دیلی بیست گفت: «او تنها فردی است که این طور ستیزه‌جویانه رفتار می‌کند، بیشتر مدیران صنعتی، رفتار پخته‌تری دارند.»

کلارکسون ادامه داد: «من صادقانه مدل جدید تسلا را در برنامه جدیدم مورد بررسی قرار دادم و این ماشین از بسیاری جهات خودروی فوق‌العاده‌ای است. من هیچ مشکل شخصی‌ با ماسک ندارم و او تنها کسی است که این‌طور غیرمعقول رفتار می‌کند.»

هرچند ستاره تمام‌الکتریکی قسمت اول برنامه کلارکسون برای شبکه آمازون سوپراسپرتی به نام ریماک بود که در مقایسه با لامبورگینی و ابرخودروی هیبرید هوندا، شتاب بالای خود را به رخ کشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =