کد خبر: 208360
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

تویوتا معتقد است مشکلاتی که برسر راه تامین باتری‌های نسل جدید بود، در سال‌های آتی حل خواهد شد و به همین خاطر می‌توان به بازار خودروهای تمام‌برقی اطمینان کرد.

به گزارش « اخبار خودرو » ، تا پیش‌ازاین کمپانی ژاپنی تویوتا در بازار خودروهای هیبرید و حتی پیل‌سوختی، پیش‌رو بوده است، اما با دلایل منطقی و غیرمنطقی که تاکنون مطرح می‌کرد، هیچ خودروی تمام‌برقی را معرفی نکرده بود، با این وجود در مراسمی که روز گذشته برگزار شد، تویوتا اهداف خود برای معرفی خودروهای تمام برقی را مشخص کرد و نشان داد باوجود رقبای سرسختی چون تسلا و فولکس‌واگن، قصد دارد رهبری این بخش از بازار را نیز به‌دست بگیرد.

[caption id="attachment_208376" align="aligncenter" width="640"]خودروهای تمام‌برقی‌های تویوتا خودروهای تمام‌برقی‌های تویوتا[/caption]

تویوتا معتقد است مشکلاتی که برسر راه تامین باتری‌های نسل جدید بود، در سال‌های آتی حل خواهد شد و به همین خاطر می‌توان به بازار خودروهای تمام‌برقی اطمینان کرد.

البته هفته گذشته تویوتا اعلام کرد آخرین قطعه از پازل عملی کردن استفاده از خودروهای برقی را پیداکرده است و سپس مشخص کرد برنامه‌های سلطه‌جویانه‌ای برای عرضه بیش‌از ۱۰خودروی تمام برقی در سرتاسر جهان تا سال ۲۰۲۰ دارد.

شینجکی تراشی معاون ارشد مدیرعامل تویوتا در مراسم معرفی برنامه‌های جدید این کمپانی برای خودروهای تمام‌برقی گفت: «این استراتژی می‌تواند منجربه تغییرات دراماتیکی در وضعیت فعلی ما شود.

ما آخرین بخش از این پازل تصویری را کشف کرده‌ایم.» البته طبق این برنامه‌ریزی تویوتا اولین محصول تمام برقی خود را در بازار چین عرضه خواهد کرد، اما پس از چین محصولات دیگری در ژاپن، هند، ایالات‌متحده و اروپا توزیع خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =