کد خبر: 208937
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

در حال حاضر گویا شرکت ایکاپ، پژو ۲۰۰۸ را با حدود دو‌ماه تاخیر به دست مشتریان می‌رساند. البته به گفته مدیران این شرکت، تا پایان سال جاری این مشکل حل می‌شود

به گزارش « اخبار خودرو » ، مدیران ارشد شرکت ایکاپ چندی پیش در نمایشگاه خودرو تهران اعلام کردند که در تحویل پژو ۲۰۰۸ کمی تاخیر دارند، بنابراین به‌صورت رسمی در مصاحبه با برخی رسانه‌ها، به‌خاطر مشکلات پیش‌آمده از خریداران ۲۰۰۸ عذرخواهی کردند.

در حال حاضر گویا شرکت ایکاپ، پژو ۲۰۰۸ را با حدود دو‌ماه تاخیر به دست مشتریان می‌رساند. البته به گفته مدیران این شرکت، تا پایان سال جاری این مشکل حل می‌شود و از این پس ایکاپ، خودروها را در موعد مقرر به دست خریداران می‌رساند.

[caption id="attachment_201483" align="aligncenter" width="1280"]پژو 2008 پژو ۲۰۰۸[/caption]

حال در این میان که تعدادی از مشتریان از تاخیر پیش‌آمده ناراحت هستند، اطلاع‌رسانی اشتباه نهادهایی چون دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باعث می‌شود برداشت‌های نادرستی توسط مشتریان و رسانه‌ها پیش آید.

طبق آمار ۹ ماهه تولید، شرکت ایکاپ تنها ۴ دستگاه پژو ۲۰۰۸ را مونتاژ کرده، در‌حالی‌که با مشاهدات عینی می‌توان فهمید، این آمار اشتباه است زیرا جاده‌های کشور بیشتر از این تعداد پژو ۲۰۰۸ را به خود می‌بیند.

بر اساس برخی تحقیقات «دنیای خودرو»، مشخص شد تولید پژو ۲۰۰۸ همچنان در ایران‌خودرو و ایکاپ ادامه دارد و اتفاقا قدرت بیشتری گرفته است.

تصاویری از مقابل سالن مونتاژ ایکاپ نشان می‌دهد پژو ۲۰۰۸ در حال تولید است و گویا به‌خاطر برخی خطاهای سیستمی، آمار تولید این کراس‌اوور پسابرجامی، صفر اعلام می‌شود.

در حال حاضر پژو ۲۰۰۸ قیمتی کمتر از ۱۱۰میلیون‌تومان در شرکت ایکاپ دارد و در بازار آزاد با قیمتی حدود ۱۲۴ تا ۱۲۹ میلیون‌تومان معامله می‌شود.

شرکت ایکاپ به‌عنوان تنها خط تولید پژو در دنیا شناخته می‌شود که ۲۰۰۸ را با قوی‌ترین موتور، یعنی ۱/۶ لیتری توربوی ۱۶۳ اسب‌بخاری مونتاژ می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =