کد خبر: 213060
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) از کاهش میانگین مدت زمان انتظار امداد و خدمات خودرویی به ۲۴/۵ دقیقه در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش « اخبار خودرو »،رضا حسینی امروز در نشست خبری اظهار کرد: در طرح امداد و خدمات نوروزی ۱۳۹۷ میزان خدمات ارائه شده به شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته معادل ۲۰ درصد افزایش داشت.

وی با بیان این‌که در ایام نوروز ۶۰ هزار خدمات امدادی به خودروهای در راه مانده ارائه شد، خاطر نشان کرد: میانگین مدت زمان انتظار دریافت خدمات و امداد خودرویی نیز به ۲۴/۵ دقیقه کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) ادامه داد: در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۷ تعداد ۷۸ هزار دستگاه خودرو در شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور پذیرش شده و خدمات به آنها ارائه شد.

حسینی افزود: بیشترین میزان پذیرش و تامین خودرو در شبکه نمایندگی‌ها در ایام نوروز به ترتیب مربوط به کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و اهواز بوده است.

وی با بیان این‌که بالغ بر ۷۰۰۰ نفر در طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۳۹۷ فعال بودند، تصریح کرد: در طرح نوروزی امسال تعداد خودروهای متوقف در تعمیرگاه‌ها معادل ۴۰ درصد کاهش یافت و میانگین مدت زمان تعمیر خودرو در شبکه نمایندگی‌ها نیز به یک روز رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =