کد خبر: 214413
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

نگین خودرو در جداول خود صرفا به فروش مشارکتی به‌صورت علی‌الحساب با تاریخ تحویل 90 تا 180 روزه اقدام کرده است و سود مشارکتی که در این قرارداد‌ها دیده می‌شود، از 16 تا 20درصد است

به گزارش «اخبار خودرو»،نگین خودرو در جداول خود صرفا به فروش مشارکتی به‌صورت علی‌الحساب با تاریخ تحویل 90 تا 180 روزه اقدام کرده است و سود مشارکتی که در این قرارداد‌ها دیده می‌شود، از 16 تا 20درصد است. سود انصراف نیز از 14 تا 18درصد تعیین شده است. همه محصولات رنو شامل کولئوس و تلیسمان و داستر که مدل 2018 هستند، در جداول فروش بخشنامه‌های مشارکتی نگین خودرو دیده می‌شوند. اعتبار این بخشنامه از سوی نگین‌خودرو تا پایان خرداد‌ماه 97 اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • M.ch@gmail.com ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
    سلام باید نگران شد بااین روش پول مردم بی اطلاع رامیگیرند. در ماه فرودین با 60 روز کاری (90روز)ثبت نام کرده وباید حداکثر یکماه دیگر تحویل دهد ومسلما" نمیتواند تحویل دهد !!!!چرا اعتبار خودرا زیر سوال میبرند چرا این همه بی اعتمادی !!! چرا فقط بفکر منافع خودشان هستند مردم چه گناهی کرده ؟شما که میدانید نمیتوانید خودرو وارد کنید چرا پیش فروش میکنید 90 روز را هم 60 بحساب میاورید . شما که تولید کننده نیستید که فقط روز کاری بحساب مشتری اعمال کنید شما از اول از پول مشتری سود بالای 22% در بازار کسب مکنید!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =